Nettan skrev:Ytterligare en som blir god i ugn är när man skivar ner äppelklyftor o toppar med kanel o strösocker..mumma! Prova, lovar att det e skitgött.
Nettan
Redan provat.
Nettan skrev:Ytterligare en som blir god i ugn är när man skivar ner äppelklyftor o toppar med kanel o strösocker..mumma! Prova, lovar att det e skitgött.
Nettan
Coola Ola skrev:Japp, rimmat bogfläsk i ugnspannkakan är det som gäller. Bacon, *pfft* vad är det för fasoner? För övrigt är uppstekt ugnspannkaka en delikatess, steks med fördel med mycket smör i gjutjärnstekpanna.
Lasson skrev:bacon i en ungspannkaka!!!
skändelse! det skall givetvis vara fläsk! Usch, ungdomar, det var bättre förr, ju mer förr desto bättre. För den delen gör jag världens godaste ungspannkaka!
jesseboy skrev:Jag e faan kung på ungspannkaka
Lartes skrev:Domaren ÄR mutbar
UrbanTiger skrev:Hellre en beduinpankaka med bacon i så fall
Bjuder bira till den som vet vad en beduinpankaka är
Ravetrancer skrev:ni må laga goda ugnspannkakor, men riktig pannkaka lagar jag, alltså i stekpannan....klart beroendeframkallande, avnjuts bäst med jordgubbssylt eller socker och iskall mellanmjölk
skall givetvis testa detta oxoAnthrax skrev:Jag använder Oboy istället för socker. MYCKET godare än tänkas kan.
xtreme skrev:E de bara jag som inte kan få ner ugnspannkaka? Sista två gångerna jag testat har jag spytt som fan! Men vanliga pannkakor de e grejer de! Med sylt, socker och ovispad grädde på! Fan va sugen jag blev!
sven666 skrev:meh.. man kan ju inte ha bär å frukt å skit i juh.. då blir dte ju sött
QUOTE]
Precis...riktigt fint det...
Sma man snacka tillbehör till vanliga tunna pannkakor så är det ju självklart grädde och varm hjortronsylt som gäller...knullar duktigt i munnen...
The_FacultyGirl skrev:Ugnspannkaka.... gu va gott!!!
Har jag inte ätit på år och dagar...
jag kan också provsmaka
Lasson skrev:bacon i en ungspannkaka!!!
skändelse! det skall givetvis vara fläsk!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|