JAA!! Kortet klart!

c.dotter

Gad som en speleman :)
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
Yamaha FZ6
Äntligen, äntligen!! :D
Idag, den 25 augusti, i blåst och regn var det dax för mig att göra min uppkörning. Igen! Kuggade första gången och då var det mycket tårar och tannagnissel :gnissla men denna gången hade jag bestämt mig för att nu SKA jag fixa det.
Det var ju inte solsken som dagen bjöd på, nädå. Det var storm, kastvindar och ösregn i sidled som gällde! Men laddad och samlad var jag och det skulle kunnat snöa idag, inget hade kunnat stoppa mig och det jag bestämt mig för att göra. Fixa dendär lappen!

Så nu har jag den! Helt euforisk har jag kört idag, med ett stort leende på läpparna. Hade jag inte blivit en trafikfara pga frånvaro av sömn och mat hade jag varit ute fortfarande, men tänkte att det finns en dag i morgon med. Nu kan jag köra PRECIS när jag vill!! :banana

De va bara de jag ville säga :)

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Megagrattis :D

Tog min lapp själv i ösregn. Bara en fördel ;)

Ninja-musen

NinjaMus
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
2006, Kawasaki Zx10R
Grattis som faaaaan.....har själv haft kortet sedan den 15:e juli kl 12:04 i år....det bästa som hänt mig i livet lätt.....njut allt du kan nu....nästa år blir nog ditt roligaste år någonsin.... (kan nästan lova)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Den känslan som du har är svår att beskriva men vi som har tagit kortet vet exakt hur du mår å hur glad du är ,sj tog man det när det regna å jag tror det är en stor fördel å göra det när det regnar

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Grattis, gött som tusan. Var ösregn dagen man körde upp själv med i allafall på den biten som man skulle göra på dåvarande vägverkets övningsbana. Men sen så dröjde de innan man fick köra i trafik delen så då hade de torkat och de var sol. Han ju kläder + handskar torka tills de var dags... :tummenupp

c.dotter

Gad som en speleman :)
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
Yamaha FZ6
Tack för alla grattishälsningar :krama
Är trött och ögonen går i kors men insidan av mig bubblar fortfarande :banana

Kan hålla med om att det känns skönt att ha kört i detta vädret (regn och kraftig blåst) för det känns som om jag blivit härdad :)

Längtar tills i morgon och hoppas på lite mojnande blåst så jag slipper slita så i hojen. Ska slita däck och vägar nu så länge det går i år!!

JRO

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
Honda CB1000RA
Grattis, yep det var en sån fantastisk känsla. Köra själv första gången, fy sjutton vilken frihet :hojbusa

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
GRATTIS! Vet hur det känns, var ju bara ett år sedan jag lyckades ta mitt kort! :tummenupp

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Vitpil
Tack för alla grattishälsningar :krama
Är trött och ögonen går i kors men insidan av mig bubblar fortfarande :banana

Kan hålla med om att det känns skönt att ha kört i detta vädret (regn och kraftig blåst) för det känns som om jag blivit härdad :)

Längtar tills i morgon och hoppas på lite mojnande blåst så jag slipper slita så i hojen. Ska slita däck och vägar nu så länge det går i år!!

Grattis!

Skåne runt i morgon för din del då? :)

MagicMotion

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
SXV 550 -08
Grattis som tusan till lappen!

Drive safe och tänk efter FÖRE..

Försök att hinna med nån knixkurs hos svmc.

Tvätta hojen, kör i regn! ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...