Chefen Alabama skrev:Fick "bara" 2.800:-.
Går det att få ut den asap?
I så fall hur?
Jocke W skrev:ja får betala 60 spänn =P..fan va larvigt..
Jocke W skrev:Jag är inte troende i huvudtaget..men dom pengarna går väl mycket till folk som kyrkan hjälper..uteliggare och sådant?..ja kan nog betala 2000 om året för att folk som har det svårt ska få det lite bättre...
Nej dom är snåla jävlar staten!...för 60 kr kan dom köpa 120 tuggumin du vet!
Zana skrev:Kan du bevisa var pengarna går?
Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
haha nää sluta nu! =P försökte ju få dig att hjälpa dom mindre lyckligt lottade här!Zana skrev:Ok... good 4 you...
Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
landen skrev:Jag fick 1700:- . Ska gå ur kyrkan så fort som möjligt!
Zana skrev:Ett tips till alla skattebetalande arbetare!
Gå ur svenska kyrkan! Vet du att DU betalar 0,80% direkt till kyrkan!
För många innebär det att man betalar ca 2000:- per år till en förening man inte tror på/vill vara med i...
Jag har skickat iväg avhoppningsblanketten som finns att ladda hem på: http://www.humanisterna.org/uturkyrkan/
GÅ UR NU!
Kyrkan skulle kanske till att börja med skaffa rimliga lokaler. De har de största, mest påkostade lokalerna på riktigt bra ställen. Visste jag att pengarna gick till något vettigt skulle jag gärna betala...Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
mr_rockster skrev:Kyrkan skulle kanske till att börja med skaffa rimliga lokaler. De har de största, mest påkostade lokalerna på riktigt bra ställen. Visste jag att pengarna gick till något vettigt skulle jag gärna betala...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|