Jacka Alpinestar S-MX Airflo

BikerMike

Medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Ducati 996R -01 no.0022
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
CustomMicke skrev:
Hej! Jag har så korta ben så jag blir tvungen att köpa separat jacka och byxa, Funderar på Alpinestar Trackpants och deras jacka S-MX Airflo. Problemet är att jag inte sett den i verkligheten och undrar om den är värd det höga priset? riktpris 8995:- är inte billigt för en jacka.

MVH Micke

Köp skinnställ

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
CustomMicke skrev:
MVH Micke

Snygg som faen är den men om den är värd nästan 9 papp får du väl fråga din plånbok.

möggel

Ny medlem
Gick med
31 May 2004
Hoj
R6-02
Jag kör exakt likadant, funkar utmärkt! Köpte min begagnad i och för sig för 3500:- , men den e snygg i verklighetetn också och framföralt är den skön, bra skydd i o riktigt sval på varma sommardagar!
Svårt att säga om den är värd 8995:- men den är jävligt skön!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...