Jag älskar faster blå

jenssa

Medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ducati scrambler 2015
En trevlig incident med smurffolket.

Körde till jobbet, och var som vanligt lite sen( läs mycket). Precis efter den sista korsningen, står hon mitt livs kärlek.....
Jag halvvägs på slangen står på bromsen så att det ordagrant ryker om det.
Faster blå bara tittar på mig med sina vackra ögon.
- kan du blåsa här, säger hon.
- jajamensan, säger jag.

Nu börjar bli nervös med tanke på allt jag läst här om smc:s åtgärder vid "extremt" körande.

- trevligt att träffas, ha en bra dag säger hon.
Åker därifrån med en tom känsla i bröstet, jag skulle bli av med körkortet för min körning, men den unga tjej bara log och va glad.

Känns skönt att inte alla är sura jävla buttersmurfar som vill att alla skall köra fransmoppe.

jenssa

Medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ducati scrambler 2015
Ystad nere vid hamnen. Sorry glömde numret men hon kanske läser här

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
När en flicka talar skånska........Ett språk som jag förstå å å år........Ja så e det bara. Skånskan e vackrast helt enkelt.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
double-facepalm1.jpg

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
mycket smurf hade du i texten.
polisen bär varken vita mössor eller skor, och kan därför inte kategoriseras som smurfar.

Smurfs_Color_Pictures_Grouchy_Smurf.jpg

/Smurfen

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
- trevligt att träffas, ha en bra dag säger hon.
Åker därifrån med en tom känsla i bröstet, jag skulle bli av med körkortet för min körning, men den unga tjej bara log och va glad.

Känns skönt att inte alla är sura jävla buttersmurfar som vill att alla skall köra fransmoppe.

Vafan, hon hade knappast varit en buttersmurf om hon gjorde det jag betalar henne för att göra via skattsedeln! It´s the name of the game så att säga... polisen ska rapportera trafikbrott, åtminstone om de är i tjänst för att bevaka trafiken, och jag ska se till att inte råka ut för polisens kontroll :gnissla.

Du får säga att det är skönt att även unga poliser faller in i "göra så lite som möjligt för lönen-tänket" som genomsyrar poliskåren. Bådar gott för framtiden att nya rekryterna är slackers... jäffla pajasmyndighet. Kan man gå ur skatten? Vill inte vara med i den längre :rofl

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Passa på och njut, om dom får börja beslagta hojar kommer hon ändra attityd på stående fot och ta hojen för dig.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
mycket smurf hade du i texten.
polisen bär varken vita mössor eller skor, och kan därför inte kategoriseras som smurfar.

Smurfs_Color_Pictures_Grouchy_Smurf.jpg

/Smurfen

Klockrent att du bifogar en bild på en smurf i röd outfit. Ska vi kalla brandmännen för smurfar nu istället? :smasha
Fast deras klädsel är väll förviso orange. :brinnerup

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie
Vafan, hon hade knappast varit en buttersmurf om hon gjorde det jag betalar henne för att göra via skattsedeln! It´s the name of the game så att säga... polisen ska rapportera trafikbrott, åtminstone om de är i tjänst för att bevaka trafiken, och jag ska se till att inte råka ut för polisens kontroll :gnissla.

Du får säga att det är skönt att även unga poliser faller in i "göra så lite som möjligt för lönen-tänket" som genomsyrar poliskåren. Bådar gott för framtiden att nya rekryterna är slackers... jäffla pajasmyndighet. Kan man gå ur skatten? Vill inte vara med i den längre :rofl

:hihi och du åker alltid lagligt med din gamla riskokare ...

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Hur fort smurfa du på slangen? Skönt att du inte hade smurfat Gargamels smurfdryck när du fick smurfa i smurfmätaren då! :fyllisar

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
YSTAD!?!?!?!?

OMG herrejösses vad jag ska ner och bomba imorgon.

JAG VILL OXÅ bli smurfad av Smurffina :yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...