Hårding
Keep ´er lit...
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
View attachment 447562View attachment 447563 Haha..ditt minne är fantastiskt, det är storlek 52. Visst var det någon rejserkändis som hade haft det stället på 90-talet?
Bra skick men kan behöva en omgång läderfett.
Det har vunnit Stockholm Open, dragracing för motorcyklar i början av 90-talet.
Skulle nog säga att det är första generationen Fireblades som ligger mig varmast om hjärtat.Fantastisk samling! Kul att den generationens hojar får lite uppskattning! Har du någon favorit av dem?
Måste erkänna att jag drömmer om att han en liknande uppställning i garaget någon dag. En röd/vit ur-R-1:a eller en fin luft/olje-gixxxer får det verkligen att vattnas i munnen!
Har ett sådant som skulle behöva komma ut garderoben och möta en samlare...storlek 54 men måste kolla skicket på det. Saknas puckar.
Nice uppsättning, men vad är NR750 replican byggd på för grund, ser ju hur cool ut som helst
Så Jag är inte helt ensam med min udda läggning? skönt att veta.
Då utlyser Jag en tävling om vem som kan lägga upp den mest färgsprakande 90-talarn. Vinnaren får köpa hojen ifråga till mig.
Jag börjar. YZF750 -94
Brukar söka ibland efter första generations fireblade 1992 med den svart/gråa/silver dekoren
...Men det verkar helt omöjligt att hitta någon sådan idag, nästan alla är vit/blå/röda. De är så ovanliga även på ebay och mobile.de så jag börjar fundera på om de ens såldes här i Sverige eller fanns de bara på bild i tidningar? Eller ville alla ha den vita?
Eugene Laverty har ett fint preseasonställ:
http://forumbilder.se/I4EMQ/15965170-7dc3-4dd1-9299-85a3af37450e.jpeg
Brukar söka ibland efter första generations fireblade 1992 med den svart/gråa/silver dekoren
...Men det verkar helt omöjligt att hitta någon sådan idag, nästan alla är vit/blå/röda. De är så ovanliga även på ebay och mobile.de så jag börjar fundera på om de ens såldes här i Sverige eller fanns de bara på bild i tidningar? Eller ville alla ha den vita?
Men attans, det står visst en i mitt vardagsrum, bortskänkes mot avhämtning...naa, kanske inte
View attachment 447613
Men jodå, dom såldes allt här hemma och i Tyskland, men som du säger, då som nu är det röd/vit/blå(-92) som är mest eftertraktad, men att hitta en sådan i rätt skick här hemma skulle jag vilja säga är svårare än den svarta.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|