MickeZX7R
Posör
Annonser från -92..
- Allt var verkligen inte bättre förr. Disco-style passar bäst på discon. Mystiskt o diskret ska det vara såklart.
Annonser från -92..
Jag är kär i nittiotalet.
??? Hände en hel del då. "färg&form" "förgasare&insprutning"
View attachment 447622 View attachment 447623
View attachment 447624 View attachment 447625
Mvh Toyman
Annonser från -92
På tal om skinnställ så kör jag en rövare och slänger ut en sökes efter mitt absoluta favoritställ genom alla tider, Dainese Racing Replica, tycker bara dom är helt grymt snygga och gör sig bra på dom flesta cyklar.
Jag har alla tre färger men problemet är att ingen är inget i rätt storlek så jag letar efter 58r, intresserad av alla kulörer, helst helställ men det funkar med delbart också. Är det någon som har ett fräsht hängande som ni kan tänka kränga till en bättre behövande hör gärna av er på mail eller PM
View attachment 447638View attachment 447639
View attachment 447640View attachment 447641
View attachment 447642
Som sagt var det ju inte bara hojar som fick en släng av klatch, splash, pastell och neon.
View attachment 447668
- Den där färgkombon hade jag på min surfingbräda på 80-talet. Det gällde att synas även på vattnet.
Färg och form!View attachment 447623
Mvh Toyman
Men attans, det står visst en i mitt vardagsrum, bortskänkes mot avhämtning...naa, kanske inte
Men jodå, dom såldes allt här hemma och i Tyskland, men som du säger, då som nu är det röd/vit/blå(-92) som är mest eftertraktad, men att hitta en sådan i rätt skick här hemma skulle jag vilja säga är svårare än den svarta.
Ya snooze ya lose, verkar det?
Om jag är i krokarna kanske man kan få sig en titt på underverket, aldrig sett någon i verkligheten men har dreglat över den sedan jag såg komma wheelandes på bild i Bikes första provkörning 1992.
En "kollega" till dig, Toyman?
View attachment 447687
https://www.blocket.se/stockholm/RC45_Honda_RVF750_83689329.htm?ca=11&w=3
Hojen känner jag till, vi har haft mailkontakt och hälsat på varandra på MC-mässan i Stockholm för några år sedan.
RC45:an jag har, den har jag åkt lite på..... " GILLAR STARKT "
mvh Toyman
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS