Jag e lång och snygg och...

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
egentligen kortväxt och ser ut som en påse skridskor men jag är jäkligt snäll, tycker iaf. min mor :va .

Jag är hursomhelst ny som "krönikör" på sajten, har surfat som gäst och läst vad andra personer tycker o tänker ett bra tag(helt otroligt vad fok tycker o tänker :tungan ) men har äntligen kommit över min blyghet(nåja).

Totalt såld på Streetfighters :yoparty, kör en halv sådan, Bandit 600:a, så jag kommer nog mest att hänga på den forumdelen men då kunnandet kring mekaniken på en hoj är hyfsad bra vad gäller det teoretiska men totalt värdelös praktiskt (just när jag skriver kom den snälla brevbäraren med min från united staterna inköpta Haynes rep.man.)antar jag att mina planer på ombyggnation i vinter kommer att rendera i flera frågor från min sida.
Tur att det då finns snälla personer som kan hjälpa en vilsen själ :krama .

/Ralf

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Hehe Välkommen! Ja streetfighters är snygga! Banditen likaså!

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
NakenBandit skrev:
egentligen kortväxt och ser ut som en påse skridskor men jag är jäkligt snäll, tycker iaf. min mor :va .

Jag är hursomhelst ny som "krönikör" på sajten, har surfat som gäst och läst vad andra personer tycker o tänker ett bra tag(helt otroligt vad fok tycker o tänker :tungan ) men har äntligen kommit över min blyghet(nåja).

Totalt såld på Streetfighters :yoparty, kör en halv sådan, Bandit 600:a, så jag kommer nog mest att hänga på den forumdelen men då kunnandet kring mekaniken på en hoj är hyfsad bra vad gäller det teoretiska men totalt värdelös praktiskt (just när jag skriver kom den snälla brevbäraren med min från united staterna inköpta Haynes rep.man.)antar jag att mina planer på ombyggnation i vinter kommer att rendera i flera frågor från min sida.
Tur att det då finns snälla personer som kan hjälpa en vilsen själ :krama .

/Ralf

Tjena, du som har den svarta banditen? Isf har vi träffats.. :tummenupp

NakenBandit

Gick med
26 Jul 2004
Hoj
An3Azz skrev:
Tjena, du som har den svarta banditen? Isf har vi träffats.. :tummenupp
Jepp, det är jag som kör den, har inte sett någon annan svart Bandit här i stan så jag får svårt att skylla ifrån mig om nu mot förmodan :rolleyes: skulle vara inblandad i något hyss.
Är det du med den blå-vita gixxern? I sådana fall var det väl vi som träffades uppe vid Ok- automaterna i Torvalla?

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
NakenBandit skrev:
Jepp, det är jag som kör den, har inte sett någon annan svart Bandit här i stan så jag får svårt att skylla ifrån mig om nu mot förmodan :rolleyes: skulle vara inblandad i något hyss.
Är det du med den blå-vita gixxern? I sådana fall var det väl vi som träffades uppe vid Ok- automaterna i Torvalla?

Jo det stämmer. Fast det var väl ok nere på Stuguvägen om jag inte missminner mig....

NakenBandit

Gick med
26 Jul 2004
Hoj
An3Azz skrev:
Jo det stämmer. Fast det var väl ok nere på Stuguvägen om jag inte missminner mig....
Då var det en till blå-vit gixxer som jag träffade där uppe. Men :va , du körde inte hojen då va?? Vi stod och diskuterade hojar när jag tankade. Eller börjar demensen att komma krypande redan :confused: .

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
NakenBandit skrev:
Då var det en till blå-vit gixxer som jag träffade där uppe. Men :va , du körde inte hojen då va?? Vi stod och diskuterade hojar när jag tankade. Eller börjar demensen att komma krypande redan :confused: .

Nej jag körde inte just då, så du är inte senil än....

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hej och välkommen hit
Hoppas du får stor "nytta" av SH. Det har jag i alla fall
:pannkyss Kakan

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
NakenBandit skrev:

/Ralf

Men FAN...är du inte skitsnygg kan du dra.... :kocko :7peta :tungan

JA...det är ungefär dom kraven som ställs på tjejerna...så jag tänkte bara jämna ut det lite. :brinnerup

Men välkommen ändå... o glöm inte att ha ironimode PÅ...!!

//Madelene

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Madhonda skrev:

JA...det är ungefär dom kraven som ställs på tjejerna...så jag tänkte bara jämna ut det lite. :brinnerup

//Madelene
OT: Madhonda>> Så det fanns alltså en annan anledning till ditt nick än att du bara var galen och körde honda... (Visste inte innan att du heter Madelene...)

NakenBandit

Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Madhonda skrev:

//Madelene

Jag har ett konstant ironi-mode på samt är full av humor och har nära till skrattet, det underlättar så mycket när man börjar dagen... Det sitter en spegel på vägen till toan :tungan

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha