tja...
har ett litet dilemma med förhoppning om att en god själ kan hjälpa mig.
hojjen gick igång för en vecka sen och sen har den stått pga jobb o brist på tid så har jag ej kunnat starta i dagarna.
och igår när jag skulle ta en sväng så var den stendöd.
och jag vet att det är batteriet som e slut. ( och ja jag har mätt+ att ja laddat men de funkar inte)
jag måste köpa ett nytt det har ja konstaterat.
nu till de jobbiga... måtten till mitt batteri jag hade va
längd: 150 mm
bredd: 70 mm
höjd: 105 mm
mitt gamla hette yt9b-4 yuasa.
det är till en yamaha r6 -05:a och under sadeln så är det en ganska precis ficka för just detta mått. finns ingen möjlighet o modifiera.och värt o tillägga kanske är att batteriet ligger liggandes under sadeln.
nu till frågan.
jag bor i västerås.
vet någon vart jag kan få tag på något batteri med dessa mått?
butik, nån som har liggandes hemma..... vad som helst... det e kalas väder ute och min hojj e död.... och paniken kryper fram när jag inte får åka ut med den med sånt här fint väder.
jag hoppas någon har en ide om vad ja ska ta mig till...
mvh
icce
har ett litet dilemma med förhoppning om att en god själ kan hjälpa mig.
hojjen gick igång för en vecka sen och sen har den stått pga jobb o brist på tid så har jag ej kunnat starta i dagarna.
och igår när jag skulle ta en sväng så var den stendöd.
och jag vet att det är batteriet som e slut. ( och ja jag har mätt+ att ja laddat men de funkar inte)
jag måste köpa ett nytt det har ja konstaterat.
nu till de jobbiga... måtten till mitt batteri jag hade va
längd: 150 mm
bredd: 70 mm
höjd: 105 mm
mitt gamla hette yt9b-4 yuasa.
det är till en yamaha r6 -05:a och under sadeln så är det en ganska precis ficka för just detta mått. finns ingen möjlighet o modifiera.och värt o tillägga kanske är att batteriet ligger liggandes under sadeln.
nu till frågan.
jag bor i västerås.
vet någon vart jag kan få tag på något batteri med dessa mått?
butik, nån som har liggandes hemma..... vad som helst... det e kalas väder ute och min hojj e död.... och paniken kryper fram när jag inte får åka ut med den med sånt här fint väder.
jag hoppas någon har en ide om vad ja ska ta mig till...
mvh
icce