Jag får symbolisera den snygga svenska tjejen

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
-Lowrider- skrev:
öhhh finns ju tv där man har hört när hon har uttalat sig i olika frågor och trögare jävel får man leta efter! Men det kanske är din drömtjej,,en tjej som aldrig ifrågasätter eller kan diskutera om sådant som normala människor gör.
Utan allt ska handla om sprit och alla tuffa fester.

Och nej jag är inte avundsjuk och ja jag har haft snyggare tjejer än henne.

Ja, som sagt det verkar som du fått en fullgod bild av henne.
Suck, känner man inte en människa bör man inte uttala sig...

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Det där är nog den mest överspacklade, kändiskåta, korkskalliga, bimbon som finns.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Smake är ju som baken. Jag finner det rätt så lustigt att hon ska "symbolisera" den snygga svenska tjejen... vilket bra ideal..

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Vem bryr sig om hennes iq??? Hennes :tuttar duger fint för mig.

Bifogat

• linda.jpg
    linda.jpg
    13.8 KB · Visningar: 6,727

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
-Lowrider- skrev:
Nä det ska man inte göra,,men är man en offentlig person som hon gärna vill vara,,hon försöker ju surfa på den lilla kändisvåg som finns kvar efter henne. Men som alla andra offentliga personer i Sverige så får man räkna med kritik mm.
Ex. så tror jag inte alla som sitter och svär och kritiserar Göran Person över morgonkaffet känner honom! Men man skapar en uppfattning över hur personen beter sig och hur denne uttalar sig! :fatta!
Jojo visst är det så, men det är också skillnad på saklig kritik och rena personliga påhopp.
Undrar just hur man själv skulle agera i liknande situation? Tänker mest på Robinson-Robban, sicken hjälte. :Bugar Snacka om att utnyttja dessa j-a skvallerblaskor till max för att få komma gratis på krogen med gratis mat och sprit. Är det så fel egentligen? Skulle gladeligen byta ett år med honom, kan hanfå sitta och mögla på mitt kontor medan jag glider runt och dricker gratis.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Nice

Jag gillar tjejen som -Lowrider- har på bild. Vem är det? När det gäller Linda så har hon tyvärr hy och hjärna som en fjortis.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Haha. Den blonda silkon tjejen på Lowriders avatar är ju snarlik Linda.

Jag har inte sett några BigBrother avsnitt så jag är den sista att uttala mig om huruvida mogen hon är. Tycker det är så roligt att se vad ni grabbar skriver..
visserligen kanske hon inte är så smart. men har ni någonsin talat med kvinnan?
Man kan verkligen få konstiga uppfattningar om personer man endast sett på TV och som man sedan kanske pratar med IRL. Samma som här på forumet..
Bara en tanke som slog mig..hon kanske är världens bästa flickvän? Vem vet :brinnerup

Sen att killar gillar stora bröst har jag full förståelse för.
Men vissa silkonbröst ser bara läskiga ut..

HanneZ

Guest
mjo de mesta stämmer ju.. men hon tjänar $! Kanske hon bygger upp en viss image så att hon ska tjäna pengar? Hon hamnar ganska ofta på aftonbladet, och det är nog meningen.

bara en tanka!

/ Hannes

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Visst hon är ingen civilingenjör, men nog skulle jag krama henne på krogen om tillfälle gavs :tuttar . :tomten
Älskar tjejer :banana
Kram, kram till alla tjejer

Henken

Guest
Det krävs ett enormt intellekt för att lyckas framstå så korkad. Dumhet är underskattat metod att få vad man vill, se på Bush. Min personliga åsikt är att han medvetet spelar på detta för att vinna den breda massan gunst.

HÅLL DIG TILL ÄMNET :peta

Jaaa, vad säger man. Skulle väl kunna spendera en natt med henne bara för sakens skull. Kan sälja storyn till Aftonbladet sen.

Edit: Nåt skit blev det med smileyn

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
zettan skrev:
Mmm... jättelik Linda. :kocko Sånär som på 30kilo. :lol Men dom har säkert samma skonummer. :arsele

Tack för kockot. 30 kilo hit eller dit. Både Caprice och Linda är ju smala bruttor.
Alltså. Båda har sillisar, blonda och smala. Rätt så lika tycker jag iallafall.

Allt går att sätta på. Oavsett IQ.. :gnissla

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife