Allt hon har är ju en sjuhelvetes hylla, och den är väl inte ens äkta? någon använde utrycket mediah*ra, och det tycker jag är helt rätt benämning på denna person. Vore kul och se hennes femårsplan, om det nu finns någon sådan..
Molia skrev:Allt hon har är ju en sjuhelvetes hylla, och den är väl inte ens äkta? någon använde utrycket mediah*ra, och det tycker jag är helt rätt benämning på denna person. Vore kul och se hennes femårsplan, om det nu finns någon sådan..
goodfella skrev:Det är faktiskt Farmen-Sara![]()
![]()
Bikerbitch skrev:I ny tappning. Uppbröstad och med en playboykanin på magen
Marals76 skrev:Jag har inte heller någon plan för de kommande 5 åren![]()
Roligare att leva i nuet än att bry som om vad som komma ska.![]()
goodfella skrev:
Marals76 skrev:Vem bryr sig om hennes iq??? Hennesduger fint för mig.
Bikerbitch skrev:"- Det är inte helt naket, men visst är det topless. Fast inte på det sättet att publiken bara ska tänka "tuttar, tuttar, tuttar".
Eh va? Vad tänker man annars på om inte brösten?![]()
-Lowrider- skrev:Hahah ja vad säger man ,,,ett blåst lu*der har uttalat sig igen! Hon är så jävla patetisk att jag har lust att gråta. Fattar hon inte själv hur jävla löjlig och hur mycket hon gör bort sig! Hon saknar ju total uppfattning om livet och världen.Sen är hon ju inte ens snygg! Ser enbart ut som en uppblåst jävla pucko!![]()
![]()
![]()
![]()
Molia skrev:Allt hon har är ju en sjuhelvetes hylla, och den är väl inte ens äkta?
Xerious skrev:Alla kritiserar henne, men vem skulle tacka nej till en natt med henne???![]()
![]()
![]()
Inte jag iallafall...
Mavve skrev:Jag har gått förbi henne när hon satt o åt på O´learys här i stan - det kändes som om jag blev snäppet dummare i närheten av henne.
OLJEKYLD GSXR skrev:Hur vore det att jobba på självkänslan istället för brösten?
DanTheMan71 skrev:Bara fjortisar tycker hon e snygg.Ser ju för fan ut som en påse nötter i nyllet
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag tycker inte att hon är snygg nånstans. Fejkade jättetuttar går bort stenhårt, och det man har sett av hennes personlighet är väl inte det mest imponerande man varit med om. Hur vore det att jobba på självkänslan istället för brösten?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!