Jag får symbolisera den snygga svenska tjejen

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Allt hon har är ju en sjuhelvetes hylla, och den är väl inte ens äkta? någon använde utrycket mediah*ra, och det tycker jag är helt rätt benämning på denna person. Vore kul och se hennes femårsplan, om det nu finns någon sådan..

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Molia skrev:
Allt hon har är ju en sjuhelvetes hylla, och den är väl inte ens äkta? någon använde utrycket mediah*ra, och det tycker jag är helt rätt benämning på denna person. Vore kul och se hennes femårsplan, om det nu finns någon sådan..

Jag har inte heller någon plan för de kommande 5 åren :7peta
Roligare att leva i nuet än att bry som om vad som komma ska. :mattias

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Marals76 skrev:
Jag har inte heller någon plan för de kommande 5 åren :7peta
Roligare att leva i nuet än att bry som om vad som komma ska. :mattias

Håller med dig, försöker själv leva enligt det, men hade varit intressant att se var hon hade varit då. Jag menar, från Big Brother till playboy till ??? Vem vet? Tur att vi har aftonbladet som kan underrätta oss!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bikerbitch skrev:
"- Det är inte helt naket, men visst är det topless. Fast inte på det sättet att publiken bara ska tänka "tuttar, tuttar, tuttar".

Eh va? Vad tänker man annars på om inte brösten? :va

Var nödutgången är ?

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
.
Var då glad att du har sluppigt känna henne i IRL innan hon vart "Berömd,Stjärna"
då var hon fan inte riktigt klok på en fläck och det är hon ju inte nu heller....

-Lowrider- skrev:
Hahah ja vad säger man ,,,ett blåst lu*der har uttalat sig igen! Hon är så jävla patetisk att jag har lust att gråta. Fattar hon inte själv hur jävla löjlig och hur mycket hon gör bort sig! Hon saknar ju total uppfattning om livet och världen.Sen är hon ju inte ens snygg! Ser enbart ut som en uppblåst jävla pucko! :huvet :huvet :4skrika :4skrika

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
EX. Yamaha R6
Alla kritiserar henne, men vem skulle tacka nej till en natt med henne??? :fyllisar :tuttar :yoparty

Inte jag iallafall...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Xerious skrev:
Alla kritiserar henne, men vem skulle tacka nej till en natt med henne??? :fyllisar :tuttar :yoparty

Inte jag iallafall...

Jag skulle tackat nej med tanke på att okunnighet är rätt avtändande - tror nog jag hade spytt - hon är gammal&rutten under sminket. Hennes meloner är hårda som diamant antagligen och hon är en utsliten mamma helt enkelt..... :zpy

Kul för henne att hon tjänar pengar och hon är ju stark som skiter i vad folk tycker om henne. I hennes värld med fester o Bkändisfolk så är hon kanske "nåt", men inte i verkligheten dvs söndag-fredag.

Jag har gått förbi henne när hon satt o åt på O´learys här i stan - det kändes som om jag blev snäppet dummare i närheten av henne.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Mavve skrev:
Jag har gått förbi henne när hon satt o åt på O´learys här i stan - det kändes som om jag blev snäppet dummare i närheten av henne.

Du menar att hennes eminenta intelligens fick dig att känna dig korkad?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag tycker inte att hon är snygg nånstans. Fejkade jättetuttar går bort stenhårt, och det man har sett av hennes personlighet är väl inte det mest imponerande man varit med om. Hur vore det att jobba på självkänslan istället för brösten?

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Fan ni är fulla av skit snack!!!
INgen här skulle tacka nej...iaf inte jag och knappast nån normal kille här, ne visst hon är inte så smart men vad spelar det för roll hon är blond ich har jätte stora bröst.
Jag vet det!!!!

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag tycker inte att hon är snygg nånstans. Fejkade jättetuttar går bort stenhårt, och det man har sett av hennes personlighet är väl inte det mest imponerande man varit med om. Hur vore det att jobba på självkänslan istället för brösten?

Äh - mycket enklare att fixa :tuttar!
Tycker f.ö. hon ser rätt ok ut - stylad å fixad - hur hon ser ut "på riktigt" är en annan sak, liksom hennes eventuella personlighet och intellekt. Däremot är hon väl knappast smal, men det har väl mindre betydelse :confused: Form före funktion, men det skulle väl stått någon annanstans.
/F. emellanåt sucker för STOORA :tuttar

Rawlaw

Hopplös, ofrälst och allergisk...
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
Suzuki katana 1327 cc
Det är lika synd varje gång den svenska avundsjukan gör sig påmind. Det är bättre att försöka hävda sig själv istället för att försöka racka ner på någon annan. Hon är säkert inte den smartaste person världen har skådat men kan väl knappast anses som dum när hon insett sin talang och använt den för att ta sig till där hon är idag och dessutom ha kul under tiden och se till att tjäna en slant också! Jag tycker hon ser bra ut men hennes utseende varken kan eller ska tilltala alla, det vore inte så kul med bara en stereotyp vad gäller utseendet, det finns lika många ideal som det finns individer! Tack för ordet och God Jul, tamejfasen :)

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife