Kenta
Jag andas sporthoj,com
Om valet stog mellan en dag i öknen, som bilden ovan, och en natt med Linda "Det där är nog den mest överspacklade, kändiskåta, korkskalliga, bimbon som finns!" Rosing så är valet rätt enkelt!
Last edited:
Darre skrev:Fan ni är fulla av skit snack!!!
INgen här skulle tacka nej...iaf inte jag och knappast nån normal kille här, ne visst hon är inte så smart men vad spelar det för roll hon är blond ich har jätte stora bröst.
Jag vet det!!!!
Lokke skrev:Hon e snygg, men det har ingen betydelse när termiterna tycks ha lagt beslag på insidan.... :kocko
Crille skrev:Men Darre snacka då för dig själv,alla är vi inte likadana som dig eller hur???...
Den skrämmande sanningen! iaf efter ett par stadiga....Chille skrev:Jag tror ändå stenhårt på att ALLA killar skulle gå hem med henne med ett rejält leende på läpparna.... OM man inte hade ring på fingret eller var jävligt kär!
så enkelt är det.... annars är ni lite smått skadade![]()
![]()
Badkarma skrev:Klart som fan att man inte skulle säga nej på krogen. Den som påstår något annat är blåst. Så är det bara.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kajlyl. Nice pic. Säger nog allt om oss pojkar på krogen
Den talar för sig självBadkarma skrev:Kajlyl. Nice pic. Säger nog allt om oss pojkar på krogen![]()
kajlyl skrev:Den skrämmande sanningen! iaf efter ett par stadiga....
Jag pekar på det ända som e nått att ha(p.s. full som ett ägg)![]()
Goines skrev:Jag tar hellre en smal tjej med SMÅ bröst vilken dag som helst före en tjej med såna tuttar men sen har ju min drömflicka rutor på magen också..
Hur kommer det sig att det alltid är tjejer, eller ja Bikerbitch specifikt då, som startar trådar som denna?´Är det bara ni som retar er på 'snygga' tjejer med plasttuttar som mer eller mindre lever på sitt utseende?
Bikerbitch skrev:Orkar jag ens kommentera...?
Jag fann artikeln rätt så rolig när hon påtalar att hon skall symbolisera den snygga svenska tjejen.
Du kanske helt missade att jag inte rackade ner på henne alls utan nästan påpekade att det är intressant hur folk kallar andra människor för dumma i huvudet utan att ens känna personen ifråga.
"BB specifikt". Seriöst nu. Hur ofta rackar jag ner på andra tjejer?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!