Jag får symbolisera den snygga svenska tjejen

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
attachment.php

attachment.php

Om valet stog mellan en dag i öknen, som bilden ovan, och en natt med Linda "Det där är nog den mest överspacklade, kändiskåta, korkskalliga, bimbon som finns!" Rosing så är valet rätt enkelt!

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag tar hellre en smal tjej med SMÅ bröst vilken dag som helst före en tjej med såna tuttar men sen har ju min drömflicka rutor på magen också..

Hur kommer det sig att det alltid är tjejer, eller ja Bikerbitch specifikt då, som startar trådar som denna?´:fakta Är det bara ni som retar er på 'snygga' tjejer med plasttuttar som mer eller mindre lever på sitt utseende?

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Är det bara tjejer som är så där totalt urblåsta i skallen som Linda Gedin (rosing)
som gör vad som helst att hamna i en tidning eller tv ?? Tex blonderar håret och förstorar pattarna med plast?
Hamilton i Robinson är väl enda undantaget på killfronten vad jag vet. :arsele

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
.
Men Darre snacka då för dig själv,alla är vi inte likadana som dig eller hur???...

Darre skrev:
Fan ni är fulla av skit snack!!!
INgen här skulle tacka nej...iaf inte jag och knappast nån normal kille här, ne visst hon är inte så smart men vad spelar det för roll hon är blond ich har jätte stora bröst.
Jag vet det!!!!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Hon e snygg, men det har ingen betydelse när termiterna tycks ha lagt beslag på insidan.... :kocko

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Lokke skrev:
Hon e snygg, men det har ingen betydelse när termiterna tycks ha lagt beslag på insidan.... :kocko

Hon ser ut som en skördetröska i ansiktet utan smink.

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Jag tror ändå stenhårt på att ALLA killar skulle gå hem med henne med ett rejält leende på läpparna.... OM man inte hade ring på fingret eller var jävligt kär!

så enkelt är det.... annars är ni lite smått skadade :7peta :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Chille skrev:
Jag tror ändå stenhårt på att ALLA killar skulle gå hem med henne med ett rejält leende på läpparna.... OM man inte hade ring på fingret eller var jävligt kär!

så enkelt är det.... annars är ni lite smått skadade :7peta :D
Den skrämmande sanningen! iaf efter ett par stadiga....

Jag pekar på det ända som e nått att ha(p.s. full som ett ägg) :rolleyes:

Bifogat

• s075.jpg
    s075.jpg
    53.8 KB · Visningar: 175

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Klart som fan att man inte skulle säga nej på krogen. Den som påstår något annat är blåst. Så är det bara.
:banana :tuttar :tuttar :tomten :banana :yoparty :fyllisar :lol

Kajlyl. Nice pic. Säger nog allt om oss pojkar på krogen :tuttar

Last edited:

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Badkarma skrev:
Klart som fan att man inte skulle säga nej på krogen. Den som påstår något annat är blåst. Så är det bara.
:banana :tuttar :tuttar :tomten :banana :yoparty :fyllisar :lol

Kajlyl. Nice pic. Säger nog allt om oss pojkar på krogen

exakt....... jag skulle vilja se alla självgoda grabbar som tidigare i tråden satt o kritiserade henne om hur ful hon var och pantad etc...... jag tror ALDRIG att dom skulle säga: "Nej tack linda.. jag vill inte följa med dej hem.. därför att jag tycker att du borde skaffa dej en utbildning och ta hand om dina barn. sen är du ful oxå."

:tuttar :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Badkarma skrev:
Kajlyl. Nice pic. Säger nog allt om oss pojkar på krogen :tuttar
Den talar för sig själv ;)

Tror de va nått i stil med att hon ville ge mig sin autograf, men då sluddra
jag nått i stil med "neeej tack, men du kan få min! ..Där!" :tuttar

...undrar varför så många kvinnor hatar män :gnissla

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Goines skrev:
Jag tar hellre en smal tjej med SMÅ bröst vilken dag som helst före en tjej med såna tuttar men sen har ju min drömflicka rutor på magen också..

Hur kommer det sig att det alltid är tjejer, eller ja Bikerbitch specifikt då, som startar trådar som denna?´:fakta Är det bara ni som retar er på 'snygga' tjejer med plasttuttar som mer eller mindre lever på sitt utseende?

Orkar jag ens kommentera...?
Jag fann artikeln rätt så rolig när hon påtalar att hon skall symbolisera den snygga svenska tjejen.
Du kanske helt missade att jag inte rackade ner på henne alls utan nästan påpekade att det är intressant hur folk kallar andra människor för dumma i huvudet utan att ens känna personen ifråga.

"BB specifikt". Seriöst nu. Hur ofta rackar jag ner på andra tjejer?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Bikerbitch skrev:
Orkar jag ens kommentera...?
Jag fann artikeln rätt så rolig när hon påtalar att hon skall symbolisera den snygga svenska tjejen.
Du kanske helt missade att jag inte rackade ner på henne alls utan nästan påpekade att det är intressant hur folk kallar andra människor för dumma i huvudet utan att ens känna personen ifråga.

"BB specifikt". Seriöst nu. Hur ofta rackar jag ner på andra tjejer?

Tydligen orkade du kommentera. ;)

..och jag ser inte nånstans i min post ett påstående om att du skulle 'racka ner' på henne. :) Jag kommenterade mer eller mindre, på gott eller ont, att det oftast ÄR tjejer som drar upp sånt här. Du behöver inte ta det som nån personlig kritik, lilla damen. Det var inte alls mitt uppsåt. :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife