DanTheMan71 skrev:Bara fjortisar tycker hon e snygg.Ser ju för fan ut som en påse nötter i nyllet
skulel vilja säga tvärt om, alla "unga" killar...typ 18-22 verkar inte tycka hon ser bra ut medans 28-30 killarna gillar henne.
DanTheMan71 skrev:Bara fjortisar tycker hon e snygg.Ser ju för fan ut som en påse nötter i nyllet
Ja säger då det! dagens ungdom och dess idealkosmic skrev:skulel vilja säga tvärt om, alla "unga" killar...typ 18-22 verkar inte tycka hon ser bra ut medans 28-30 killarna gillar henne.
Chefen Alabama skrev:Jojo visst är det så, men det är också skillnad på saklig kritik och rena personliga påhopp.
Undrar just hur man själv skulle agera i liknande situation? Tänker mest på Robinson-Robban, sicken hjälte.Snacka om att utnyttja dessa j-a skvallerblaskor till max för att få komma gratis på krogen med gratis mat och sprit. Är det så fel egentligen? Skulle gladeligen byta ett år med honom, kan hanfå sitta och mögla på mitt kontor medan jag glider runt och dricker gratis.
kosmic skrev:skulel vilja säga tvärt om, alla "unga" killar...typ 18-22 verkar inte tycka hon ser bra ut medans 28-30 killarna gillar henne.
Bikerbitch skrev:Lagom bröst som matchar tjejens kropp är väl bäst?
DanTheMan71 skrev:Sant men med bara 1 natt skulle jag inte ens tacka nej till en död svart gris...nästan...
Lokke skrev:Nämen va kuul! En tråd som handlar om bröststorlekar och vad som är snyggt å fult! DEET va nåt nytt!!![]()
Hej alla, jag heter Lokke, I'm an assman!![]()
Bikerbitch skrev:Ingen tvingar dig att läsa eller svara Lokke. Denna tråd lär väl ryka all världens väg ändå snart..det är väl bra att vi har någonting att snacka om nu när vädret är kolossalt fördjävligt och man bara sitter inne o pillar ut navelludd..?
Lokke skrev:Att pillra navelludd är en konstform som är mycket underskattad....dessutom en fritidssysselsättning som passar oss lågavlönade stackare mycket väl.....
...och sorry, men mitt tangentbord lider för det mesta av diaré, vilket resulterar i en hel hög med mera eller mindre vettiga inlägg.......![]()
Nike skrev:...Linda = billigt skräp......vore jag kille så skulle jag ta betalt för att följa med henne hem...
![]()
Nike skrev:...Linda = billigt skräp......vore jag kille så skulle jag ta betalt för att följa med henne hem...
![]()
Xerious skrev:Alla kritiserar henne, men vem skulle tacka nej till en natt med henne???![]()
![]()
![]()
Inte jag iallafall...
Hon har barn.Tinatjejen skrev:
I vägen för vad?Tinatjejen skrev:De där bomberna skulle ju bara vara i vägen![]()
Kenta skrev:Hon har barn.
Kenta skrev:I vägen för vad?![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!