Calmanders
U'll never catch me alive!
Det är många som skriver "Jag funderar på att..." sen är det mc hit och mc dit. Så jag tänkte att man skulle skapa en sida med enbart information om alla dom mc som finns, och att sidan skulle bygga på att folk som du och jag skickade in information om en specifik modell och skrev vad som är bra, dåligt med den. Samt typ finish, försäkringspremie, sitthöjd, vrid, toppfart o.s.v. o.s.v. Att folk skriver precis ALLT vad fan som har med respektiv modell att göra!
Bike i all ära. Men att tok-penetrera mc mot varandra är väl inte av intresse hos allt för många, d.v.s. om värsting1 går 0,002sek. snabbare till hundra än värsting 2, eller om värsting fyra har 0,12km/h högre toppfart än värsting 3 o.s.v.
Så tanken var att skapa en sida med info, viken den som finns under "Recensioner" på Bike.se, fast mer specificerad, att då ha en del forms att fylla i, typ:
- Hur upplever mc i helhet?
- Vad anserdu om prestandan?
- Hur är bromsarna?
- Hur står det till med tillbehör och dylikt?
- Vad betalar du i föräkringspremie? (ange ålder o.s.v.)
M.m. m.m. m.m.
Detta går att utveckla i all oändlighet.
Eller vad tycker ni?
Bike i all ära. Men att tok-penetrera mc mot varandra är väl inte av intresse hos allt för många, d.v.s. om värsting1 går 0,002sek. snabbare till hundra än värsting 2, eller om värsting fyra har 0,12km/h högre toppfart än värsting 3 o.s.v.
Så tanken var att skapa en sida med info, viken den som finns under "Recensioner" på Bike.se, fast mer specificerad, att då ha en del forms att fylla i, typ:
- Hur upplever mc i helhet?
- Vad anserdu om prestandan?
- Hur är bromsarna?
- Hur står det till med tillbehör och dylikt?
- Vad betalar du i föräkringspremie? (ange ålder o.s.v.)
M.m. m.m. m.m.
Detta går att utveckla i all oändlighet.
Eller vad tycker ni?