Jag har bytt nick på SH

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Tja alla glada jag hade tidigare 20SK som nick men böt nu för ett tag sen till hocke eftersom jag heter håkan och hocke då känns lite mer naturligt och dom flesta kallar mig det.

Jag kom ju in ganska sent förra året på SH förra året o dom flesta vet inte ens vem jag är. Det hade jag hoppats lösa nu i början på säsongen genom att åka lite med er tyvärr så har jag en hel del otur och har inte kvar körkortet längre då länsman såg mig köra 144 på 90 på premiärturen. Vet inte hur länge dom behåller kortet men tippar på 3-4 månader. Surt men har man gjort fel så har man inte så mycket att grina över. Blev stoppad av en ljusgrön metallic Volvo som hade alla lampor och antenner inne i bilen detta var strax efter järlåsa på väg hem till uppsala förra måndagen.

Aja får se och köra med er senare lr i slutet av sommaren tills dess får ni ha det gott :fyllisar

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Så kan det gå, synd att du missar försäsongen, hoppas du får tillbaka lappen snarast, men räkna med minst 3 mån, får du sitta på bönpallen nu och följa med tjejen på shoppingresa? eller lånar hon hojen och åker själv.

Lite salt i såret men du är snart tillbaka.

Vad har du för TL?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Detta hände mig i går med den bilen!
----------------------------------------------------------------------
V70 Ljusgrönmetallic, SPJ328, ganska ny !

DEN gjorde så här :ajjabajja (Eller herrarna som satt i i uniformer gjorde EXAKT så..) I dag 9/4 åt mig när jag vred ur på vägen mellan gamla Uppsala och E4:an, hade en jävla tur, stod på krönet efter disagården och kollade så att det var tomt, sen gasade jag så mycket jag kunde, precis när jag kom vid sista kurvan innan påfarten till E4:an så svänger ovanämda bil in och gör en U-sväng.. Ser Polisemblemen på armen på passageraren och tänker:Jävlar inte igen! Men antagligen var det ngt annat på G, för de bara vände runt och åkte norrut... I bland har man flyt, men de skulle iof aldrig kunna satt dit mog för fortkörning för de vet ju omöjligt hur fort det gick, men hade de bara haft tid så skulle det garanterat bli gnäll om miniskylt, slitna däck osv...

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
hocke skrev:
...en hel del otur och har inte kvar körkortet längre då länsman såg mig köra 144 på 90 på premiärturen.
Är det inte typiskt att det händer just då! :huvet Murphys lag slår till igen.

Det är bara att bryta ihop och komma igen. :tummenupp

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
JoS skrev:
Är det inte typiskt att det händer just då! :huvet Murphys lag slår till igen.

Det är bara att bryta ihop och komma igen. :tummenupp

Jodå nog kommer denna gubbe igen alltid såg fram emot att få köra på rörken nu i början av sommarn o lära mig lite. Jag e nybörjare på landsväg me 2 hjul, gick med i smck o hela kittet. Nu får det bli i slutet på sommaren ist :huvet

edit: svenskan igen :lol

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...