Gondala skrev:
Han var medlem här ett tagGondala skrev:2399547kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.taskig uppväxt eller?
![]()
Lundgren skrev:2399560Han var medlem här ett tagMen jag fick honom kickad
![]()
ja det var tur det!!Bärgren skrev:2399827Tackar![]()
![]()
![]()
Flygbränsle is the shitgileraaa skrev:2399938hehe brunos aa han är en riktig drömmare![]()
han säger att han drar gasgas 125sm med sin mt5 och han var alvarlig när han sa det![]()
nu funderar han på flygbränsle till moppen![]()
Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)Mordecaien skrev:2399984Varför envisas moppefolk med att kalla det "flygplansbränsle"?
Är det för att det låter ballare än fotogen?
Dessutom, jag tycker faktiskt bara synd om honom![]()
prulle skrev:2400118Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)
Gondala skrev:2399547kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.taskig uppväxt eller?
![]()
Kan du fixa hans atograf?kieL skrev:2400395HAHAHAH HAN GICK PÅ MIN GAMLA SKOLA. HELT UTSATT MOBBAD. jag lovar. han beteer sig som 10 och är typ 17
HmmkieL skrev:2400428Hahah nej jag pratar inte helst med honomdet går itne att förklara hur cepe han är. typ i högstadiet gick han i overål till skolan på vintern o grejer.. hahaha. så typ byggde han egna smällare o smällde på skolgården o massa skit :S riktig idiot.
edit: kan ju säga att hans mt5 går högst i 55-60. vad jag sett iaf. haha. dessutom är han en riktig luffarbonde![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |