ModiN
Fully!
YEEES! nu har jag äntligen fått till det... knäskrapet satt idag i en 180 graders kurva! nu ska jag bara få det på film också!
//ModiN
//ModiN
Det var fan nästan på gränsen asså! det adrenalinet man får e så jävla gött när man ligger ner!!!ecce skrev:Erkän att det kändes bättre än att bli av med ...
den ända gången du drog mig... jaja, jag ska inte ta det minnet ifrån dig då.Poffer skrev:Du e sååå duktig axul. Lär dig o starta ordentligt också, så kan du ju snart se dig som en mc förare Du minns la "rejset" vid torp rondellerna, där hade du inte mycket o sätta emot.
hittils bara vänster... men höger kommer väl också! är typ bara några centimeter ifrån där!Jonne_boy skrev:grattis,,
känns jävligt skönt den dagen det sitter!
klarar du båda hållen??
ModiN skrev:den ända gången du drog mig... jaja, jag ska inte ta det minnet ifrån dig då.
"OK" du kan ju fortsätta drömma då!...Poffer skrev:hahaha :kocko Det var den gången jag drog dig mest rättare sagt. Du har hittils aldrig dragit mig med din "sporthoj"
ModiN skrev:"OK" du kan ju fortsätta drömma då!...
Jonne_boy skrev:grattis,,
känns jävligt skönt den dagen det sitter!
klarar du båda hållen??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |