Rundningsmärke skrev:Tack, tack.
Jag hade tagit semester både veckan före och efter utsatt datum för
att slippa stressa hem från jobbet när det var dags.
Blev det något barn under min semester? Nej.
Första dagen på jobbet går vattnet och värkarna sätter igång.
Efter en mycket olaglig hojtur från Haga Norra till Bålsta upptäcker
jag att min sambo inte är hälften så skärrad som jag är, det var nog tur.
Efter en något lugnare bilfärd till Uppsala blev vi efter en undersökning hemskickade,
för att sedan tvingas åka in igen på kvällen. I tisdags morse, kl 06.30, tittade lillan ut.
Nu känns det bara gött.
/A
R1 Uffe skrev:Du hade det bra du, Lördag den 8 Maj på förmiddagen så säger sambon att hon har lite små verkar i magen som om inte har haft tidigar, jag intalar henna att det bara är förverkar (jag skulle ju se hockey på lördagkvällen med grabbarna det var ju nå VM eller nått sånt då) Hon säger att jag inte ska dricka så mkt & att jag skulle komma hem direkt Discot stängde mm ifall det skulle vara något.
Dum som man är så dricker man ju som man brukar göra & den andra dumma saken man gör är att man INTE far hem efter det stänger.
Jaja, kommer hem runt 04:00 full som bara den. Slocknar direkt, blir väckt 05:45 av sambon hon säger att det är dax (Fick ringa farsan & säga att han var tvungen att köra oss till BB). Inte nå mer med det, släntrar in på förlossningen, kommer in på "vårat" förlossningsrum. Vi blir ensamma där ett tag......Efter ett tag så kommer då barnmorskan in..Ser att hon luktar med näsan ?????!!! Strax efter det säger hon att det luktar alkohol Jag tar åt mig äran & barnmorskan blir INTE GLAD alltså, måste här säga att jag är fortfarande ganska full . Nästa Barnmorska kommer in, hon säger rakt ut att det stinker gammal alkohol här inne
Vi blir ensamma ett tag (barnmorskerna kommer & går med jämna mellanrum) sätter mig i den härliga fotöljen som finns medans sambon ligger/sitter i sängen & har ont med jämna mellanrum
Här någonstan råkas jag slummra till, vaknar efter ett tag när jag hör sambon säger med en arg röst "Uffe, vakna för fan" svarar då med: jaja, jag är vaken. Ni som har varit bakis & blivit väckt vet ju hur man kan låta mot den som väcker en.
Samanlagt somnar jag in 3 ggr & blir väckt på samma sätt men där runt 14:00 nå känner man sig rätt pigg & nykter. Så när klockan blir 14:55 kan man ta emot sin dotter utan att vara bakis
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|