Jag har skaffat ännu en tjej!

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Emelie heter hon, 3110g och 53 cm, grymt skönt.
Kvinnor äger! :tummenupp

/A

Bifogat

• DSCF0026.jpg
    DSCF0026.jpg
    38.3 KB · Visningar: 237

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Otroligt vad alla ynglar av sig...

Gratulerar :tummenupp

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Tack, tack.

Jag hade tagit semester både veckan före och efter utsatt datum för
att slippa stressa hem från jobbet när det var dags.
Blev det något barn under min semester? Nej.

Första dagen på jobbet går vattnet och värkarna sätter igång.
Efter en mycket olaglig hojtur från Haga Norra till Bålsta upptäcker
jag att min sambo inte är hälften så skärrad som jag är, det var nog tur.
Efter en något lugnare bilfärd till Uppsala blev vi efter en undersökning hemskickade,
för att sedan tvingas åka in igen på kvällen. I tisdags morse, kl 06.30, tittade lillan ut.

Nu känns det bara gött. :)

/A

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ser att ni har en IKEA filt !!!!!!! Min dotter som heter Lova har samma :D :D

Bifogat

• Imgp3806.jpg
    Imgp3806.jpg
    101.4 KB · Visningar: 71

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Rundningsmärke skrev:
Tack, tack.

Jag hade tagit semester både veckan före och efter utsatt datum för
att slippa stressa hem från jobbet när det var dags.
Blev det något barn under min semester? Nej.

Första dagen på jobbet går vattnet och värkarna sätter igång.
Efter en mycket olaglig hojtur från Haga Norra till Bålsta upptäcker
jag att min sambo inte är hälften så skärrad som jag är, det var nog tur.
Efter en något lugnare bilfärd till Uppsala blev vi efter en undersökning hemskickade,
för att sedan tvingas åka in igen på kvällen. I tisdags morse, kl 06.30, tittade lillan ut.

Nu känns det bara gött. :)

/A

Du hade det bra du, Lördag den 8 Maj på förmiddagen så säger sambon att hon har lite små verkar i magen som om inte har haft tidigar, jag intalar henna att det bara är förverkar (jag skulle ju se hockey på lördagkvällen med grabbarna :yoparty :öl :fyllisar det var ju nå VM eller nått sånt då) Hon säger att jag inte ska dricka så mkt & att jag skulle komma hem direkt Discot stängde mm ifall det skulle vara något.

Dum som man är så dricker man ju som man brukar göra :öl & den andra dumma saken man gör är att man INTE far hem efter det stänger.

Jaja, kommer hem runt 04:00 full som bara den. Slocknar direkt, blir väckt 05:45 av sambon hon säger att det är dax (Fick ringa farsan & säga att han var tvungen att köra oss till BB). Inte nå mer med det, släntrar in på förlossningen, kommer in på "vårat" förlossningsrum. Vi blir ensamma där ett tag......Efter ett tag så kommer då barnmorskan in..Ser att hon luktar med näsan ?????!!! Strax efter det säger hon att det luktar alkohol Jag tar åt mig äran & barnmorskan blir INTE GLAD alltså, måste här säga att jag är fortfarande ganska full :öl . Nästa Barnmorska kommer in, hon säger rakt ut att det stinker gammal alkohol här inne :gnissla

Vi blir ensamma ett tag (barnmorskerna kommer & går med jämna mellanrum) sätter mig i den härliga fotöljen som finns medans sambon ligger/sitter i sängen & har ont med jämna mellanrum :rofl

Här någonstan råkas jag slummra till, vaknar efter ett tag när jag hör sambon säger med en arg röst "Uffe, vakna för fan" svarar då med: jaja, jag är vaken. Ni som har varit bakis & blivit väckt vet ju hur man kan låta mot den som väcker en.

Samanlagt somnar jag in 3 ggr & blir väckt på samma sätt :D :D men där runt 14:00 nå känner man sig rätt pigg & nykter. Så när klockan blir 14:55 kan man ta emot sin dotter utan att vara bakis

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
hmm lite elakt kanske. Har hon förlåtit dig efter det?

/Annicka

R1 Uffe skrev:
Du hade det bra du, Lördag den 8 Maj på förmiddagen så säger sambon att hon har lite små verkar i magen som om inte har haft tidigar, jag intalar henna att det bara är förverkar (jag skulle ju se hockey på lördagkvällen med grabbarna :yoparty :öl :fyllisar det var ju nå VM eller nått sånt då) Hon säger att jag inte ska dricka så mkt & att jag skulle komma hem direkt Discot stängde mm ifall det skulle vara något.

Dum som man är så dricker man ju som man brukar göra :öl & den andra dumma saken man gör är att man INTE far hem efter det stänger.

Jaja, kommer hem runt 04:00 full som bara den. Slocknar direkt, blir väckt 05:45 av sambon hon säger att det är dax (Fick ringa farsan & säga att han var tvungen att köra oss till BB). Inte nå mer med det, släntrar in på förlossningen, kommer in på "vårat" förlossningsrum. Vi blir ensamma där ett tag......Efter ett tag så kommer då barnmorskan in..Ser att hon luktar med näsan ?????!!! Strax efter det säger hon att det luktar alkohol Jag tar åt mig äran & barnmorskan blir INTE GLAD alltså, måste här säga att jag är fortfarande ganska full :öl . Nästa Barnmorska kommer in, hon säger rakt ut att det stinker gammal alkohol här inne :gnissla

Vi blir ensamma ett tag (barnmorskerna kommer & går med jämna mellanrum) sätter mig i den härliga fotöljen som finns medans sambon ligger/sitter i sängen & har ont med jämna mellanrum :rofl

Här någonstan råkas jag slummra till, vaknar efter ett tag när jag hör sambon säger med en arg röst "Uffe, vakna för fan" svarar då med: jaja, jag är vaken. Ni som har varit bakis & blivit väckt vet ju hur man kan låta mot den som väcker en.

Samanlagt somnar jag in 3 ggr & blir väckt på samma sätt :D :D men där runt 14:00 nå känner man sig rätt pigg & nykter. Så när klockan blir 14:55 kan man ta emot sin dotter utan att vara bakis

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var nog ingen fara, men just att jag slummrade till var inte så populärt

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Grattis!

Tänk att otäcka motorcykelhuliganer kan vara delaktiga i tillblivandet av sådana söta små varelser? :confused: :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka