mankan
Godis är gott!
Yepps, så var den oskulden tagen! Jag har Uiiiilat för första gången sedan jag tog hojkortet. Kom säkert upp i den imponerande höjden av MINST 30 cm och höll den säkert uppe i 2-3 meter, om inte mer (eller snarare mindre). Strunt samma, framhjulet var uppe och det är vad som räknas.
Måste få säga att det inte kändes så läskigt som jag hade trott när den började komma upp. Att man sedan tycks ha en inbyggd reflex som slår av på gasen då den kommer är bara att träna bort, det är min fasta övertygelse.
Återstår nu bara att träna, träna och åter träna så jag får höjd och längd på prylarna, sedan skickar jag i nästa växel när jag känner mig mogen.
Stort tack till Flådde för tummen upp och muntra tillrop, det värmde![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Måste få säga att det inte kändes så läskigt som jag hade trott när den började komma upp. Att man sedan tycks ha en inbyggd reflex som slår av på gasen då den kommer är bara att träna bort, det är min fasta övertygelse.
Återstår nu bara att träna, träna och åter träna så jag får höjd och längd på prylarna, sedan skickar jag i nästa växel när jag känner mig mogen.
Stort tack till Flådde för tummen upp och muntra tillrop, det värmde
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)