Jag hatar...

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Men,,, Det är väl bara att köpa. Måste ju finnas en miljon såna hojar för det priset...

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Jag har en -88 som jag tänker göra mig av med, men det blir nog i augusti-september...beror lite på vad jag hittar istället. Vill ha en nyare, typ 96-98. Men hittar jag nåt snart så säljer jag min direkt.

Men antar att det inte hjälper dig alltför mycket just nu... :(

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
John Holmes skrev:
Men,,, Det är väl bara att köpa. Måste ju finnas en miljon såna hojar för det priset...

Jo det finns en del men det är alltid något som är fel på dem. Det står perfekt i annonserna men närm an ringer så säger de "Ja.. Du vet, kopplingen är ju slut bla bla, men det är ju en gammal hoj" Varför skriver man inte det i annonsen då?!

Visst, man kan inte begära att det är perfekt skick på en 15år gammal hoj men det borde stå i annonsen vad det är fel isf.

Waiden skrev:
Jag har en -88 som jag tänker göra mig av med, men det blir nog i augusti-september...beror lite på vad jag hittar istället. Vill ha en nyare, typ 96-98. Men hittar jag nåt snart så säljer jag min direkt.

Men antar att det inte hjälper dig alltför mycket just nu... :(

Sälj nu! Tänk vad du kommer spara in pengar på bensin, försäkring osv.... :rolleyes:

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Hagster skrev:
Japp. Men det är liiite över min budget samt att den står 100 mil härifrån tor.

ja men du får väl pruta lite... han kanske inte har så många intresserade.. bjud 26 eller så...
vid snabb affär brukar ju de flesta kunna gå ner nån tusing.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ambulans skrev:
ja men du får väl pruta lite... han kanske inte har så många intresserade.. bjud 26 eller så...
vid snabb affär brukar ju de flesta kunna gå ner nån tusing.

Jo. Jag vet. Men det är fortfarande 100 mil att åka. Så jävla drygt att man inte kan ta tåget ner och köra skiten hem men neeeej, måste strypa den först. :(

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Sälj nu! Tänk vad du kommer spara in pengar på bensin, försäkring osv.... :rolleyes: [/B]

Kanske det... ;)
Alltid lättare att köpa nåt nytt om man står med pengarna i hand och slippa låna...

*kollar annonser på nyare hojar*

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...