Jag mötte Lassie...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
...igår på twowheels, eller rättare sagt PG Lundmark! :tummenupp Twowheels hade igår visning av deras nya hojar HP2:an och vaddennuheter, den som de kör roadracing med. Cralle och PG var på plats för att ge sin syn på eländet... :tungan Själv tog jag med mig hela familjen, lillgrabben blev less på att sitta stilla och lyssna på alla superlativ kring dessa hojar så jag och Anton gick till begagnathallen istället för att torrblippa på gasen på alla hojar. :D Efter en stund kommer PG in och vi hade ett ganska långt samtal. Måste jag tillägga att som gammal farmerlip är han en av mina stora idoler :Bugar. Har länge velat få en pratstund med honom så det här var trevligt.
Detta är naturligtvis helt onödigt vetande men för mig var det stort. :)

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Själv hade jag också tänkt besöka visningen men såg sen på inbjudan att man var tvungen att anmäla sig och då var det för sent så jag sket i det.

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
Blåstryck

Vilken härlig kille att höra på! Hans historia om att vara pissnödig så att blåsan håller på att sprängas och sitta och intala sig själv att det "bara" är 18 mil öken kvar fick många att vrida sig i bänkarna. (han klarade inte 18 mil till!) Kawa-Cralle var även han en behållning att lyssna till, tur att man blev tipsad om evenemanget.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawarider skrev:
Vilken härlig kille att höra på! Hans historia om att vara pissnödig så att blåsan håller på att sprängas och sitta och intala sig själv att det "bara" är 18 mil öken kvar fick många att vrida sig i bänkarna. (han klarade inte 18 mil till!) Kawa-Cralle var även han en behållning att lyssna till, tur att man blev tipsad om evenemanget.
Jag missade när Cralle skulle prata pga att lillkillen tyckte det blev tråkigt, vi titta på beg.hojarna och pratade med PG istället. När PG sedan skulle prata inför alla så var vi redan hemma, då var det dags för välling och pyjamas. :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
RJ skrev:
När PG sedan skulle prata inför alla så var jag redan hemma, då var det dags för välling och pyjamas. :tummenupp

Trodde du hade vant av dig från detta nu, men vissa kommer tydligen alldrig ur välling åldern. Starkt av dig att träda fram på detta sätt....:banana :banana.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzukiman skrev:
Trodde du hade vant av dig från detta nu, men vissa kommer tydligen alldrig ur välling åldern. Starkt av dig att träda fram på detta sätt....:banana :banana.
Ja det är ju inne nu för tiden att "komma ut". Alla de stora namnen inom racingen gör på samma sätt, en slurk välling, favorit pyjamasen, tutten, snuttefilt och gosenallen. Sedan gärna en kram och eventuellt en saga då dröjer det inte länge förrens Jon Blund kommer. Sägs kapa varvtiderna så pass att vi snackar banrekord!
Prova... :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping