Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Jag tycker det skulle vara kul om ni från forumet som tävlar nästa år skriver några rader om er själva. Många nya på forumet känner inte till vi gamla rävar och vi gamla rävar har dålig koll på er som e nya, speciellt ni som kommer köra rookie!
Här kommer en liten mall:
Namn och nummer:
Åldern är:
Tävlar i klass:
På en:
Och har tidigare tävlat/tränat i:
Mål för 2007:
Resorna börjar från/träningsbana:
Favoritbana:
Sponsorer:
Övrigt:
Och då kan väl jag statuera exempel:
Namn och nummer: Olof "Olle" Eriksson #103
Åldern är: 20
Tävlar i klass: 450 eller Open A
På en: Aprilia SXV 450 eller 550 07
Och har tidigare tävlat/tränat i: Körde motocross på latjonivå 1999. Körde en träning på RR-hoj 2004. Sedan supermoto för hela slanten. SM 2005, 2006, KTM redbull qualifier 2005, R600 2006, div lokala race motocross.
Mål för 2007: Top 10
Resorna börjar från/träningsbana: Skellefteå, Bussjö - Umeå
Favoritbana: Östersund
Sponsorer: Aprilia - Nordimotor, Bridgestone, Alpinestars, Nordtek, Racoon, Reklam city, Securitas, Färg och tapet, Gummarks Gräv, Lundbergs smedja, Soldala maskinservice, Skebo, Arkitektkopia, Warg, Persson Production.
Övrigt: Är med i motocross/enduro-styrelsen i Skellefteå Motorsällskap, håller på starta eget företag och bor ute på landet med mor och far.
Här kommer en liten mall:
Namn och nummer:
Åldern är:
Tävlar i klass:
På en:
Och har tidigare tävlat/tränat i:
Mål för 2007:
Resorna börjar från/träningsbana:
Favoritbana:
Sponsorer:
Övrigt:
Och då kan väl jag statuera exempel:
Namn och nummer: Olof "Olle" Eriksson #103
Åldern är: 20
Tävlar i klass: 450 eller Open A
På en: Aprilia SXV 450 eller 550 07
Och har tidigare tävlat/tränat i: Körde motocross på latjonivå 1999. Körde en träning på RR-hoj 2004. Sedan supermoto för hela slanten. SM 2005, 2006, KTM redbull qualifier 2005, R600 2006, div lokala race motocross.
Mål för 2007: Top 10
Resorna börjar från/träningsbana: Skellefteå, Bussjö - Umeå
Favoritbana: Östersund
Sponsorer: Aprilia - Nordimotor, Bridgestone, Alpinestars, Nordtek, Racoon, Reklam city, Securitas, Färg och tapet, Gummarks Gräv, Lundbergs smedja, Soldala maskinservice, Skebo, Arkitektkopia, Warg, Persson Production.
Övrigt: Är med i motocross/enduro-styrelsen i Skellefteå Motorsällskap, håller på starta eget företag och bor ute på landet med mor och far.
Last edited: