Jag utmanar er!!!!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Efter en säsongs körning känns det nu futtigt att harva omkring på Svärjes tradiga banor, som inte ens uppfyller VM standard. Jag utmanar alla er nu på att räjsa mot mig på Estoril och Spa Francorchamps, där jag kommer att förlägga min vårträning.

Vem vågar anta utmaningen?

Åsa

ps! jag knuffas i kurvorna

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Åsa #96 skrev:
Efter en säsongs körning känns det nu futtigt att harva omkring på Svärjes tradiga banor, som inte ens uppfyller VM standard. Jag utmanar alla er nu på att räjsa mot mig på Estoril och Spa Francorchamps, där jag kommer att förlägga min vårträning.

Åsa

Nä, ente jag :eek: Det verkar för farligt med knuff i kurvorna :skrämd
Förresten - är "Ringen" för landsvägsmässig?
/F.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Åsa #96 skrev:

Åsa

Jag är på tok för feg för sånt...men jag kan bli din officiella krasch-fotograf :1pajas

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Åsa #96 skrev:

Åsa

Ordnar du låne/hyr hoj så kommer jag ner, kolla upp om Svensk B-licens räcker till att träna med där :banana :crash

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Taget :tummenupp
Men kommer du ner ska jag tvinga upp dig på en hoj. Ska väl inte vara så svårt, eller :va

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GSXR1100R skrev:
Ordnar du låne/hyr hoj så kommer jag ner, kolla upp om Svensk B-licens räcker till att träna med där :banana :crash

Redan kollat, det behövs ingen mer internationell licens än den vi redan har. Det är om du ska köra EM eller VM som det krävs.
Och det kan vi ju vänta med till år 2005 :)

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Åsa #96 skrev:
Var detta en fråga eller ett påstående!
Du får tolka det som du vill? ;)

Anknöt helt enkelt lite de tidigare nämnda banorna, vilka jag uppfattar som mer "race-mässiga" eller vad vi ska kalla dem (det körs ju faktiskt GP där), medan "Ringen" (="Nordslingan") kanske uppfattas som mer landsvägslik...

Den senare är ju annars ett populärt tillhåll för de som vill köra på våren/hösten, men kanske inte passande om man vill rejsa/träna till svenska rejs. Är det så? Ska det va på det viset, va? Att det ska tränas till tävling å då e det bättre att göra det på kortare GP-banor :confused:

/F. :hej
P.s. Fast visst verkar det lockande... bara det där med licensbiten som fattas då :eek:
ds.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
utmanar vem som helst på vad som helst, bara pengarna finns så...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
R2 skrev:
utmanar vem som helst på vad som helst, bara pengarna finns så...
Jag tar detta som att du antar min utmaning :tummenupp
Om du kommer på SO-festen i morron kan vi diskutera detaljerna då.

Åsa

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Åsa #96 skrev:

Åsa

Yäää, thats the spirit!! Vi har ju pratat löst om detta innan o jag e absolut inte främmande som du säkert redan vet!! :kär

Hur långt e planerna komna?! Ringer dig om detta inom en snar framtid!!!

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
utan någon sponsor till nästa säsong kommer alla slantar att behöva sparas till race:andet i SE nästa år.
No tripp for me.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
marcus nilsson skrev:
Finns det möjlighet att hyra cykel därnere som man slipper betala multum om man kraschar?
Jag ska undersöka saken och återkommer med info.

Granny: Hur står det till med dig. Är du uppe och :banana nu?

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...