Jag vill göra DIN film!

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Tjenare!

Jag har lust att klistra ihop och redigera en hojfilm, då jag varken har en egen kamera eller är speciellt bra på att köra haha så frågar jag nu Er andra som har eget filmmaterial som Ni kan tänkas vilja ha ihopsatt till en seriös och bra film.

Jag har goda kunskaper inom redigering då jag gjort mycket gamingfilmer, jag är en quakenörd som nu lagt det på hyllan.

Allt material som skickas skall vara original alltså helst ingen codec, det kommer ta ettag att skicka allt men allt kan skickas på skivor med om det önskas.

Jag vill inte ha något för besväret utan skulle bara vilja testa och göra en bra hojfilm, gärna klipp från olika vinklar uppskattas självklart och blandat från bana och gata.

Jag undviker gärna stuntklipp men någon enstaka kan väl hänga med om det mesta är ren körning.

Så sitter Ni på massa bra klipp men orkar inte göra en egen film eller ej har kunskapen så säg gärna till då jag är sugen.

/hyll
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Skicka över dem till polisen sen eller? :rofl

Bra idé dock! Hoppas det blir något av det.. En del som filmar och när det kommer till redigeringen så blir det inget av det eftersom det är för mycket jobb för göra något snyggt utav det hela..
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Till hösten kommer jag ha en del material från offroadkörning med bil. Mest med en cheva pickup. Kanske kan vara något.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är körning med enduro/cross också av intresse?
 

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
varför inte göra en compilation av flera åkare här på SH. skulle nog bli redigt bra med dom galnaste upptågen
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Du kan väl pm:a mig på hösten ifall erbjudandet står kvar.
Kommer nog filma en bra massa under sommaren ifall allt går som det skall.
:)

Hehe japp, men lättare om du gör det tror jag, ja när du känner att du har allt material klart. :)
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
varför inte göra en compilation av flera åkare här på SH. skulle nog bli redigt bra med dom galnaste upptågen

Absolut har tänkt på det med, problemet blir då att samtliga åkare "måste" filma med samma upplösning... o det kan bli svårt... :(
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top