Boris skrev:Så om det finns nån i stan/i närheten/norrland som vill sälja nån KTM 525/660/625 eller XR med 17" så är jag intresserad.
Abstinensen växer...
(Jag har sökt, nu är jag less)
Kom ihåg vad jag sa. Säg efter mig: jag är INTE intresserad av en motard utan behåller min tokmanliga hoj och följer med till Finland och gasar istället. obruT skulle ju dessutom följa, fy tusan va roligt vi ska ha.tl1000s skrev:Jag börjar också bli sugen på en sådan där motard.
Men måste försöka sälja tl'en innan.
VA ! ingen V-TWIND-MAN 660 skrev:har blivit oförskämt underhållen av radfyror nu på slutet.. chefen har "tvingat" mig att pröva rad4 hela veckan.. hunnit med CBR 95.. nänting ?, Gsxr 1000 å en pillad Hajja med 200 hp ... MEN.. tror fan inte jag klarar mig utan en motard iaf.. radyra rockar... Motard ÄGER..
PS. Kommer nog äga en stackars Rad4 innan sommarn e slut...Hehehehehe
Jag tycker du kan göra något mittemellan och köpa en V-twin från aprilia! SXV 4.5 då Nä förresten, slå till på en 5.5 direkt istället! (som tack för tipset kräver jag en provkörning )D-MAN 660 skrev:har blivit oförskämt underhållen av radfyror nu på slutet.. chefen har "tvingat" mig att pröva rad4 hela veckan.. hunnit med CBR 95.. nänting ?, Gsxr 1000 å en pillad Hajja med 200 hp ... MEN.. tror fan inte jag klarar mig utan en motard iaf.. radyra rockar... Motard ÄGER..
PS. Kommer nog äga en stackars Rad4 innan sommarn e slut...Hehehehehe
OlleR skrev:Boris: Alla husorna är landsvägsreggade, KTMen är enduroreggad men det har då inte vart nå problem för jesse att åka den på gatan för det... Jag äger en av Husorna å när du lix e här må du ju provköra CRFen också!
Du e välkommen! Kom å prova jesses 520! Förfasiken E-reggat funkar ju kanonbra!Boris skrev:Jag är lite skeptisk till skruvandet i de där husorna, ska nog börja med nått mer lättskruvat och uppgradera sen om det är så kul som det ser ut.
Men kan ju alltid komma och kolla bara för att prova hondan.
Boris skrev:Sådärja, nu är den inhandlad, woho
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |