Jag vill ha Spotify!

Dominator-Rocks

Guest
man kommer ju inte åt musiken utan invite..., pma en invite ifall ni orkar

Tusentals låtar försvinner från den svenska succétjänsten när Spotify inför landsrestriktioner och plockar bort musik som förts in av misstag.

Vi har fått leveranser från artister som inte vill vara med, till exempel Metallica. I vissa fall är det skivbolagen som har skickat fel låtar, säger Sophia Bendz, pr-ansvarig på Spotify.

http://www.idg.se/2.1085/1.208567/spotify-tvingas-rensa-bort-musik

Sitter och lystnar på Metallica på Spotify i detta nu :yoparty

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Sitter och lystnar på Metallica på Spotify i detta nu :yoparty

wow, det är ju bara söka och klicka, jag som aldrig köper/laddar ner skivor/låtar etc. skulle tänka mig att betala för detta så är de på väg att stänga ner spotify, haha när de är på att få nya intäkter så stänger dom ner :D :näsblod

skulle tänka mig att betala för detta så är de på väg att stänga ner spotify, haha när de är på att få nya intäkter så stänger dom ner :D :näsblod

alla Metallica-låtar fanns inte där, alltså kan man inte betala för tjänsten, ska man betala ska ALLT finnas där, hur svårt ska det vara för musikindustrin att fatta? Spotify kunde vara grejen men det saknas grejer, orkar inte hålla på med viruset Itunes eller annat

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
wow, det är ju bara söka och klicka, jag som aldrig köper/laddar ner skivor/låtar etc. skulle tänka mig att betala för detta så är de på väg att stänga ner spotify, haha när de är på att få nya intäkter så stänger dom ner :D :näsblod

alla Metallica-låtar fanns inte där, alltså kan man inte betala för tjänsten, ska man betala ska ALLT finnas där, hur svårt ska det vara för musikindustrin att fatta? Spotify kunde vara grejen men det saknas grejer, orkar inte hålla på med viruset Itunes eller annat

NästanAlla Metallica plattor finns i piratbukten go outlaw :brynad

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
NästanAlla Metallica plattor finns i piratbukten go outlaw :brynad

ärligt så är det för krångligt, ladda ner packa upp, klicka på en massa filer etc.(lat -javisst), spotify är kanon man bara klickar men en snabbsökning så saknades det guld låtar men en del fanns så snudd på att jag skulle betala

Dominator-Rocks

Guest
ärligt så är det för krångligt, ladda ner packa upp, klicka på en massa filer etc.(lat -javisst), spotify är kanon man bara klickar men en snabbsökning så saknades det guld låtar men en del fanns så snudd på att jag skulle betala

Ärligt talat är du så pass lat så är det väll knappt att du orkar slå på högtalarna /justera volymen.

Edit: HATAR Reklam så mitt spotifyande blir nog IINTE långvarigt :mad:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Ärligt talat är du så pass lat så är det väll knappt att du orkar slå på högtalarna /justera volymen.

Edit: HATAR Reklam så mitt spotifyande blir nog IINTE långvarigt :mad:

jo justera volymen orkar jag :D låta bra ska det göra:tummenupp

reklam är jag van vid från bandit etc., den jag hörde var så kort så man märkte den inte, prova bandit.se :näsblod

är det reklam även om man betalar?

Dominator-Rocks

Guest
jo justera volymen orkar jag :D låta bra ska det göra:tummenupp

reklam är jag van vid från bandit etc., den jag hörde var så kort så man märkte den inte, prova bandit.se :näsblod

är det reklam även om man betalar?

Det tro jag inte, vore ju horribelt isf :mad:

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Hmm. Funkar för slölyssning, men inte mer enligt mig.
Nu har jag försökt leta upp några gamla godingar som jag saknat ett tag.
Jag kan ju nu inte påstå att jag är direkt superimpad av utbudet. :(

Vad har hänt med gammal skit som t.ex:

Scotch
L.A. Style
Alan Parsons Project
Rygar
Flash and the Pan
Art of Noise
Endast ETT (!!) album med Ferry Corsten

Tycker det är inkomplett. Radiofunktionen tycker jag är ett skämt. Reklamen är samma upprepning från RixFM eller nån totalt ointressant skit-artist varenda gång. Det är joxigt att föra över låtarna till iPoden.

Vill jag ha en bra mix-kanal väljer jag 100% hellre Pandora internet radio via nån VPN, om man nu vill ha något streamat.

(Ja, jag har konstig musiksmak, men har hittills lyckats tillgodose den.... )

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år