Du kommer att åka dit så in i h-lvete....
Köp en triss och kör en smula lugnare....
Flejm för faan grabbar, FLEJM!!!
Detta har diskuterats HUNDRA ggr
Dom kan då lätt se att du är samma kille som satt på med tanke på Kläder, och hjälm. Så åk inte med samma kläder på ett tag.. Dom kan nämligen ta dig vid ett senare tillfälle.
men de va väl inte du som körde
Sen sa han bara kör lugnare banan står kvar... bara en reflektion om hur det ligger till.
Så du menar att om jag får snuthäng idag och åker ifrån dom, och åker ut imorgon med samma skinnställ och allt så kan dom ta mig för vad jag gjorde igår? Dom kan ju fortfarande inte bevisa att det var jag?
Klockrent! Kul när man stöter på poliser som faktiskt är trevliga också!
men gud va problem det ska vara!! jag har haft jag många gånger o hängt av dom sist stod dom hemma hos mig när jag kom o gick till porten, dom flög fram o började gapa om min hoj o vart den var och att jag skulle erkänna det jag hade gjort, ja nekade till allt dom sa även att dom hade min åkning på film, men ville ej visa, faktum är att dom måste ta dig sittandes på hojen, dom kan omöjligt bevisa att du kört, skyll på att du har tappat en skylt o hade en i reserv så du inte behövde beställa en ny, även om dom kommer till dig o känner igen stället så kan dom inte göra nått Arleneness har ju gjort fler än ett ställ!! mitt råd erkänn aldrig, tar dom dig på bargärning så begär råd rum då har du en vecka på dig att neka lr erkänna! så NEKA FÖR HELA SLANTEN!!! ni andra moral tanter som tycker han ska ta sitt straff kan ju lägga ner!!
Jo tjenare och grattis till adrenalin kicken. Jo så här ligger det till; Om dom nu såg din reg skyllt så kan dom antingen komma hem till dig, eller så kommer ett brev på Posten. Hur som hellst så kommer du att få veta att dom har jagat en person som har fram fört den Mc´n du har. Frågan kommer att ställas till dig om det var du som gjorde det. Då ska du blå neka precis som du själv är inne på. Du kan bara säga dom att du lånade ut hojen för just den aktuella tidsperioden.
Då är det nämligen så att dom har bevisnings skyldighet dvs att kunna bevisa att det var du eller någon annan. Som tyr är så har vi i sverige inte någon skyldighet att informera om vem det var som lånade din hoj. Där med är fallet nerlagt. Men skulle dom hinna hem till dig innan du själv kommit hem, så är det rostat.
Dom kan då lätt se att du är samma kille som satt på med tanke på Kläder, och hjälm. Så åk inte med samma kläder på ett tag.. Dom kan nämligen ta dig vid ett senare tillfälle.
Om det inte var riktat som ett skämt så vet du inte mycket. Ge han lite råd itället som han frågar efter. Inga moral predikningar.
Flejm vad är det för en okrönte!!!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |