Jagad

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Snacka om att han kommer att få stolen när de får tag på honom.

MikkE

Guest
Fy faskien. Det var inte kul att läsa. Psykopater det finns ute alltså, brrrr.....

Undra om mannen hade handfängsel, om han nu hade det vore det ju konstigt att han inte hade händerna bakom ryggen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
I sådana här fall ska det vara lagligt med regelrätt tortyr, just för kunna vskräcka åtminstone 1% av de dårar som finns så att de kanske lägger band på sig själva. Han ska ändå dö och då borde han enligt mig dö en plågsam död. Ännu hellre borde han få leva några år ytterligare men dessa under extrem tortyr men det fungerar ju bara i en underbar värld :(

sandstream

Guest
Dee_cati skrev:
I sådana här fall ska det vara lagligt med regelrätt tortyr, just för kunna vskräcka åtminstone 1% av de dårar som finns så att de kanske lägger band på sig själva. Han ska ändå dö och då borde han enligt mig dö en plågsam död. Ännu hellre borde han få leva några år ytterligare men dessa under extrem tortyr men det fungerar ju bara i en underbar värld :(
Spelar ingen roll vilka straff som finns.
Titta på USA, dödstraff, third strike osv och inte fan blir det bättre för det :död

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Thundercat skrev:
Är det inte så att tredje gången de blir dömda så får det mycket strängare straff?

Har för mig att det är i californien.

Spelar ingen roll vad det är för brott heller med third strike lagen kan man få livstid för snattat en tablettask.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
P@trik skrev:
Har för mig att det är i californien.

Spelar ingen roll vad det är för brott heller med third strike lagen kan man få livstid för snattat en tablettask.
Så man kan få livstid för att ha snott tre stycken tablettaskar?

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...