Jaha, då var även Ninjan en rat bike...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Var ute på en fikatur härom dagen, och eftersom jag är lite trött och bebis-dement just nu så parkerade jag utan att lägga i en växel , varefter min ögonsten efter ett tag bestämmer sig för att rulla lite, hakar ur stödet, och lägger sig lojt ner ovanpå Niklas Zephyr-moped som står bredvid.

Efter att ha utbrustit i ett antal K*K*N OCKSÅ!!! , och liknande tillmälen, så summerar jag skadorna till ett stycke massakrerad backspegel, samt en punkterad front/sidokåpa (Zephyrens kopplingsarm). Den andra hojen var visst av hårdare virke, och klarade sig utan en skråma...

Nån som vet som är bra på att laga och lacka kåpor? Har en extra vänster-backspegel i nån byrålåda? En pistol eller liknande att skjuta sig själv med??? :( :mad: :zpy :gråta

Jempa

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
GIGAbike, 7-växlad
NEEJ!!! :(
F*n vad synd, lider med dig.
(och jag om någon vet ju hur det känns :gråta )

Ang. lagning av kåpor så hörde jag en jobbarkompis prata om det
tidigare i somras när han la sin hoj.
Ska höra med honom om vem det var.

Välkommen i klubben b.t.w :rolleyes:

PennyBridgeRatbikes

/Kyckling på Jenny's dator

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Du svor väl inte? då skulle jag tappa respekten för dig :rolleyes: :D
Fy faen va tråkigt alltså! ! ! !
gör som jag, ta dig en öl och glöm allt det tråkiga :tummenupp :öl :tummenupp :öl :hej :crash :)

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
TRIST!! samma sak typ hände mig och carro....hade hjälmen på backspegeln!!!

jaja fick en anledning till att köpa ny hjälm iaf.

beklagar sorgen, lider med dig :(

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Kan btw nämna att CARLBARKS SUGER HÄSTL*M!! Har försökt komma i kontakt med deras reservdelsnissar i 2 dagar med ingen jävel svarar. Man blir sittande i kö, medan en röst talar om att man ska vänta, men efter 5 minuter blir man plötsligt bortkopplad!! :mad: :finger :4skrika :kulspruta

Dags att det öppnar lite fler firmor här runt Örebro, så Carlbarks och Speed kan köra upp sina respektive monopol i *****!!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kjelle skrev:
Kan btw nämna att CARLBARKS SUGER HÄSTL*M!! Har försökt komma i kontakt med deras reservdelsnissar i 2 dagar med ingen jävel svarar. Man blir sittande i kö, medan en röst talar om att man ska vänta, men efter 5 minuter blir man plötsligt bortkopplad!! :mad: :finger :4skrika :kulspruta

Dags att det öppnar lite fler firmor här runt Örebro, så Carlbarks och Speed kan köra upp sina respektive monopol i *****!!

varför ska du ha tag på carlbarks??? har de en endaste del till kawa...? vet att speed inte tar hem en pryl som är till yamaha iaf

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
erik skrev:
varför ska du ha tag på carlbarks??? har de en endaste del till kawa...? vet att speed inte tar hem en pryl som är till yamaha iaf

Ryktet gick att dom hade billiga piratspeglar även till Kawa mm. Tyvärr var det bara till äldre åk, typ GPZ mm. Billy kanske inte är en så dum idé. Speed tar >600 pix för en originalspegel. Touringbutiken tar 319:- för kopia, men i gengäld 120 spänn i postförskott, frakt mm....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ett ord: FIGHTER :fakta

btw: illa som fan att göra det med sin egen hoj, jag var ju smart nog att göra det med crilles trajja :crash :rodnar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin