Jaha.. också ny här då..

bal

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
2010 Honda CBR1000RAA
Hej alla!!
Får väl först och främst erkänna att jag har varit här inne på SH en hel del och läst.. och det har varit både lärorikt och kul!!:D
Så, nu är det väl dags att "ge mig till känna" och presentera mig lite kort: Tjej, hojtokig (kanske ni förstår!), kör en Yamaha XJR, men är sååå sugen på nåt annat, lite sportigare..(tips, någon? Har kört r1:a en del, häftig hoj, men vill nog ha något mellanting mellan XJR och en r1:a..) Har kört en gång på banan i Falkenberg och det gav ju mersmak..:tummenupp , måste göra om det snarast..

Ha det gott!!

Anders|J

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
KTM 690smc
Välkommen!
Om du tycker R1 går bort och vill ha något smidigare än xjr:n så kan jag verkligen rekomendera speed triple 05- och super duke. Kanske de 2 roligaste hojarna man kan köra( som inte är moddad). Tycker personligen att r1,zx10r mfl är rätt jäkla tråkig att köra, plast missiler som är snabb rakt fram och är rätt snäll i sin motorgång(r1) jämnfört med s3:an och super duke. (personlig åsikt :p)

tommi

Guest
välkommen :)

prova en vfr kanske lite många kilo men det märks inte när man åker :yoparty
den är hyffsat snabb ser snygg ut(viktigt) billig i försäkring och säker i drift:tummenupp

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Vad hände med ligga? :tungan

En hyfsad hoj som jag verkligen kan rekomendera är SV 650. Hyfsat kul att köra, och rimlig i försäkring. Skulle säga att det är en riktigt bra förstahoj...

...och välkommen.

bal

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
2010 Honda CBR1000RAA
Tack för tipsen, hörni!! Får se vad det blir för hoj.. Jag återkommer ju självklart när jag vet..

(Ligga? Ja, det börjar väl bli dags för det.. sova, alltså :D )

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Välkommen till SH :banana

Till din rekommendation kan jag tipsa om:

Z750
Tuono
Er-6

Dessa är alla GRYMA hojar :yoparty

Annars funkar alla Suzuki :tummenupp

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Välkommen!

Jag skaffade en suzuki gsx600r när jag börjat kört lite bana och jag är jättenöjd. Men som sagt det handlar om att DU ska trivas på hojjen!:tummenupp

venti

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
03,yamaha,r1. NU Ducati 1098.
hejsan . interesered i samäkninger ? jeg er fran knäred . forsøger at samle lidt sports höj folk i området . undskylder mit svenske . er oprindeligt fran danmark . lad mig høre fran alle i södre halland - nordre skäne .

bal

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
2010 Honda CBR1000RAA
Tack alla, för välkomnandet!!:)
Jag fortsätter att kolla efter min "drömhoj".. den dyker väl upp nångång! Problemet är att jag vill sälja min hoj först.. men det är ju inte så lätt!! Har den på blocket, men inget napp ännu..(ingen har än så länge ringt) och med anledning av det, en fråga till alla killar: om ni kollar på blocket och är intresserade av att köpa en mc.. och så ser ni att det är en tjej som säljer.. vad tänker ni då? Är det positivt eller negativt?
Det är så att jag har försökt sälja en annan mc tidigare, och inte en enda käft ringde!!:huvet . Senare la min sambo in samma och vad händer? :va Många ringer och hojen såldes ganska snabbt!!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM