kortstubina
Rörkens egen Kioskis
Säsong på Rörken avslutad !
Kan bara säga till alla som varit där å handlat fika av mig, och övrig personal....
NI HAR VARIT UNDERBARA !!!!
som stått ut med väntetiden, korven å kaffet som tagit slut mitt framför näsan på er...
Det har inte alltid varit helt underbart kul att fara dit, men när jag väl har varit där så...vad gör man jo man ställer sig genast i kiosken å trivs med tillvaron.
Visst har det varit en kul sommar....
Men nu ska det bli skönt med lite semester och återhämta krafter så vi alla kan ta nya tag nästa år...(usch vad långt det lät)
Å ni kommer väl att dyka upp nästa år också det tror jag iaf...
å jag hoppas det kommer bli lika kul å jäktigt och mindre vurpor då...
Kram å en trevlig Vintersäsong på er alla!
*KRAM*
Från trött lycklig å tårögd /
Ina SMC-Uppsala
P:S Tack alla ni som har ställt upp med att skjuss mig hit å dit denna sommar utan er hade nog inte jag funnits i kiosken varje måndag!!! D:S
Kan bara säga till alla som varit där å handlat fika av mig, och övrig personal....
NI HAR VARIT UNDERBARA !!!!
som stått ut med väntetiden, korven å kaffet som tagit slut mitt framför näsan på er...
Det har inte alltid varit helt underbart kul att fara dit, men när jag väl har varit där så...vad gör man jo man ställer sig genast i kiosken å trivs med tillvaron.
Visst har det varit en kul sommar....
Men nu ska det bli skönt med lite semester och återhämta krafter så vi alla kan ta nya tag nästa år...(usch vad långt det lät)
Å ni kommer väl att dyka upp nästa år också det tror jag iaf...
å jag hoppas det kommer bli lika kul å jäktigt och mindre vurpor då...
Kram å en trevlig Vintersäsong på er alla!
*KRAM*
Från trött lycklig å tårögd /
Ina SMC-Uppsala
P:S Tack alla ni som har ställt upp med att skjuss mig hit å dit denna sommar utan er hade nog inte jag funnits i kiosken varje måndag!!! D:S
Last edited: