jahapp....

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
hade uppkörning ida.... klarade manöverproven galant! sen i trafiken fick ja köra jobbig storstadskörning, mitt inne i smeten.... gjorde nårra fel o blev kuggad!! :( :mad: :mad:
så jävla sur på mig själv nu....

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Jobbigt, jag sitter här och är nervös nu. Har uppkörning på Fredag :skrämd FAN vad nervös jag blev nu!Har du några tips?Vad gjorde du för fel?

Jag har lite små svårt med garagevändningen och att planera min körning i stadstrafik. tränade på det igår, gick inte så bra i början men gick bättre mot slutet. Vill ju ut och köra!

Du får MOS ringa till VV nu och gnata om nya tider! :tummenupp

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Synd...

Lider med dig... :(

Men det är bara att komma igen, och hämnas på de där tjuriga besiktningsmännen som bara väntar på minsta fel...

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
SimmPsi skrev:
Har du några tips?Vad gjorde du för fel?

nja, har väll inget direkt tips... ja blev kuggad för kanske 3-4 grejjor som ja gjorde fel!! :mad:

Ja skulle svänga vänster i en korsning... fick grönt o ja krypkörde fram mot vänster.... stannade för en bil som skulle rakt fram, sen glömmde ja väjja för en gångtrafikant som stod vid övergångstället, men inget hände för han bara stod still där....

Ja svängde höger i en korsning och korsade övergångstället, där var en tant som går av sin cykel, för att sedan gå över.... men ja tror inte detta har me min kuggning att göra....

Sen när ja körde rakt fram på 50väg var där en buss som skulle ut, o ja bromsar lite för sent så det blir en ganska kraftig inbromsning...

Det som gjorde att ja blev kuggad var nog mest pga när ja svängde vänster i en korsning ut på en huvudled, kollade båda sidorna, körde.. men det ja inte riktigt reflekterade var att en cyklist skulle rakt fram så ja skulle vejjat för han.... men man vet juh inte riktigt vart cyklister ska ta vägen... de bara cyklar o svänger som de vill.....

när ja kom tillbaka till VV fick ja höra en uppmuntrande kommentar om min körning! :zpy - din körning är inte godkänd!! gaaaahhh! :(

det som ja gjorde fel var att ja avsökte trafiken fel.... upptäckte saker försent o så :(

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping