Taz
En Värmlandspôjk han kan
...jag vill till Swedish Bikemeet i vår... Och det är inte enbart för de underbara grillbitarna de har där.... trots att man skulle kunna döda för dem. De är så goda att när man gått sina hundrasjuttioåtta meter från grilleriet till sitt tält med hoj, så var man tvungen att vända åter för att köpa en ny.... det blev mycket vandrande sist gång vi var där.
Det är inte därför som jag skriver detta... yrig i mössan efter en pubkväll med jobbet, utan det är så här att jag vill att samtliga hojåkare i Uffsala ställer upp och åker ner!!!! Faen, visa att ni är män!!! Och alla tjejor som åker hoj, visa era män (och alla män som inte är era) att ni fan danse är mer män än de är!!!
Nå... nog åker vi ner????
//D
Det är inte därför som jag skriver detta... yrig i mössan efter en pubkväll med jobbet, utan det är så här att jag vill att samtliga hojåkare i Uffsala ställer upp och åker ner!!!! Faen, visa att ni är män!!! Och alla tjejor som åker hoj, visa era män (och alla män som inte är era) att ni fan danse är mer män än de är!!!
Nå... nog åker vi ner????
//D