Känner mig träffadÄNTLIGEN !!!! Kul att se någon som förstår det framtida värdet i en 70/80tals hoj i original skick. Och inte kapat sönder till hasch bobber eller cafe.
Hatten av för ett eminent utförd renovering
Mvh
Känner mig träffad
Min var molekyler och skrot..Nejdå upp till var o en att meka men värdet på en fin 70/80tals hoj börjar bli högt.
Känner mig träffad
Min var molekyler och skrot..
Ser det som en svindyr livräddning.
Denna typ av hojar handlar inte om fart och accelration, utan ljudet och känslan.
Hade en Yamaha SRX600 förr men upplever Honda FT500:an som mjukare i motorgången samt betydligt skönare komfort.
Jag var för sugen på att korta röven för att låta bli, men jag behöll den andra original
Förutom diverse offroads har jag aldrig ägt någon själv men kan fortfarande känna besvikelsen från när den där kvarvarande nya 1986áns SRX600 jag skulle köpa 1990 ( som första tunga ) hade sålts ett par dagar innan jag var på plats - det sved rätt hårt då jag jobbat och sparat hela hösten för det skulle ju inte lånas några pengar!
Men, man kan plocka upp de mest intressanta av dem när dom är nere i sin priskurva och vänder!
Det är en kul grej bara det - att bevaka Blocket och försöka lista ut när det är rätt läge för att slå till.
Behåll hojen några år, kör och var glad - och sälj igen utan att ha tappat speciellt mycket i värde.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari