ninjastefan
if you gonna be dumb you gotta be tough.
Japp som topic lyder, Ännu en ny pöjk här på forumet =)
jag är en grabb på 21 vårar och älskar allt med två hjul. håller just nu på att ta mitt MC kort för obegränsad MC dock =),
har en Ducati Monster 696 -09 som står och väntar på mig!
Har alltid älskat att med två hjul, kört cross sen jag va en liten grabb.
Tävlat enduro och annat skojjsigt =)
Så nu när livets klocka slog 21 så va det bara menat för MC kort. varit 21 i snart snart 3 dagar och har risk 2 nästa vecka och uppkörning veckan där på. så nu går det undan! ojoj snart så!
är dock inte bara helt mc tokig, är lite datanörd och älskar kroppskonst .
Men vem gör inte de lixom?
Aja det va väll kort och gott om mig!
Hur är det man avslutar på att maffigt sätt igentligen? sitter man på bågen äre bara att dra någon lam fras. och dra iväg för att motorljudet är det som e coolt, typ "Il be back!" Whroooom!"
Men avsluta ett forum inlägg.. hmm jag ska se..
OVER AND OUT! och kram på er
jag är en grabb på 21 vårar och älskar allt med två hjul. håller just nu på att ta mitt MC kort för obegränsad MC dock =),
har en Ducati Monster 696 -09 som står och väntar på mig!
Har alltid älskat att med två hjul, kört cross sen jag va en liten grabb.
Tävlat enduro och annat skojjsigt =)
Så nu när livets klocka slog 21 så va det bara menat för MC kort. varit 21 i snart snart 3 dagar och har risk 2 nästa vecka och uppkörning veckan där på. så nu går det undan! ojoj snart så!
är dock inte bara helt mc tokig, är lite datanörd och älskar kroppskonst .
Men vem gör inte de lixom?
Aja det va väll kort och gott om mig!
Hur är det man avslutar på att maffigt sätt igentligen? sitter man på bågen äre bara att dra någon lam fras. och dra iväg för att motorljudet är det som e coolt, typ "Il be back!" Whroooom!"
Men avsluta ett forum inlägg.. hmm jag ska se..
OVER AND OUT! och kram på er