Hahaha... den där Jens är fan dum i huvudet! Jobbar på en av dom där kedjorna och jag kan säga att finns det ett märke som har obefintlig service och samarbetsvilja så är det JoS. Som ett exempel så VÄGRAR dom ge 1 års garanti på hörlurar utan ger bara 6 månader, gissa hur kul det är när en kund kommer in efter 7 månader med trasiga hörlurar
Skickade in en service till dom, det var en 1GB spelare komplett i kartong. Som ny... Efter några veckor kommer spelaren tillbaks från deras serviceverkstad, endast spelaren.... Ringer då till JoS och frågar vart dom gjort av kartong, kablar, mjukvara osv. Får då till svar att "dom ansvarar inte för tillbehör som skickas in till deras verkstad". Va tvungen att hota med både det ena och det andra för att dom skulle ersätta kunden med nya tillbehör...
Ett annat exempel på deras lysande ÅF-support är det faktum att det ENDAST går att maila till dom, dom har inte ens ett tfn nr man kan nå dom på. Mailar man så är det bara att hoppas att dom behagar svara.
Är så j-a skönt att människorna på inköp äntligen fattat vilket skit det är och slutat köpa in hans produkter