Bästa idén jag någonsin haft
Motor: KTM 950 Supermoto R (100hk)
Följde faktist det där bygget slaviskt när dom höll på.Här är en KTM 990 i en Power Wheels Jeep ?
Det borde ju kunna gå att rega såna där byggen som amatörbyggd MC. Jag är väldigt sugen på att bygga något i mindre format typ CycleKart fast lite robustare med MC motor och bättre fjädring.Följde faktist det där bygget slaviskt när dom höll på.
Riktigt sjuk är den
Den är reggad som Moped klass 1. Kollar snuten upp plåten så är den helt grön. Behöver ej besiktas, så sålänge snuten inte stoppar och man åker på ombes så. Sitter nu en enorm dbkiller i nuDet borde ju kunna gå att rega såna där byggen som amatörbyggd MC. Jag är väldigt sugen på att bygga något i mindre format typ CycleKart fast lite robustare med MC motor och bättre fjädring.
Blir den där regad eller är det bara en busmaskin för avlysta områden?
Man får ju regga som quad isf, och då får man en tråkig maxeffekt. Vilket iofs inte hindrar att man bygger så att det är lätt att skifta motor, alternativt har en knapp att byta mapp/varvstopp med. Har funderat på att bygga en väglaglig gokart, men saknar verkstad.Det borde ju kunna gå att rega såna där byggen som amatörbyggd MC. Jag är väldigt sugen på att bygga något i mindre format typ CycleKart fast lite robustare med MC motor och bättre fjädring.
Blir den där regad eller är det bara en busmaskin för avlysta områden?
Det räcker ju med att man ser den ytterst uppenbara motorn för att se att den inte är en moped.Den är reggad som Moped klass 1. Kollar snuten upp plåten så är den helt grön. Behöver ej besiktas, så sålänge snuten inte stoppar och man åker på ombes så. Sitter nu en enorm dbkiller i nu
Eller t.o.m. kika på bilregistrering, men då kanske det tillkommer bälteskrav och såna saker men får väl höra med SFRO.Man får ju regga som quad isf, och då får man en tråkig maxeffekt. Vilket iofs inte hindrar att man bygger så att det är lätt att skifta motor, alternativt har en knapp att byta mapp/varvstopp med. Har funderat på att bygga en väglaglig gokart, men saknar verkstad.
Hade varit rätt skoj i tokholmspendlingen.
För 5-6 år sedan såg jag en gokart i morgonrusningen på essingeleden. Såg den vid två tillfällen. Alltså en riktig. Det var inte så nära att jag såg motor eller ev nummerskylt. Svårt att se en gokart överhuvudtaget i den trafiken. Hoppas att han fulkörde med något oregat. Och att han överlevde.Man får ju regga som quad isf, och då får man en tråkig maxeffekt. Vilket iofs inte hindrar att man bygger så att det är lätt att skifta motor, alternativt har en knapp att byta mapp/varvstopp med. Har funderat på att bygga en väglaglig gokart, men saknar verkstad.
Hade varit rätt skoj i tokholmspendlingen.
Det fanns en tillverkare av gatlagliga gokarts, de hade värdelös kvalité så de var inte långlivade.För 5-6 år sedan såg jag en gokart i morgonrusningen på essingeleden. Såg den vid två tillfällen. Alltså en riktig. Det var inte så nära att jag såg motor eller ev nummerskylt. Svårt att se en gokart överhuvudtaget i den trafiken. Hoppas att han fulkörde med något oregat. Och att han överlevde.
Jo fast det var inte en sådan. Den jag såg hade mindre hjul och mer synlig motor som en riktig gokart. Fast den hade nog lyse. Tror jag.Det fanns en tillverkare av gatlagliga gokarts, de hade värdelös kvalité så de var inte långlivade.
Finns fortfarande begagnade dock.
Kul annons.Det fanns en tillverkare av gatlagliga gokarts, de hade värdelös kvalité så de var inte långlivade.
Finns fortfarande begagnade dock.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |