Bikerbitch
Stolt mamma
En kompis söker jobb som budbilschaffis. Någon här som har tips på någon som behöver folk eller så?
Tacksam för svar
Tacksam för svar

Bikerbitch skrev:En kompis söker jobb som budbilschaffis. Någon här som har tips på någon som behöver folk eller så?
Tacksam för svar![]()
Mcbudet skrev:Ring Comi han söker folk!
Therudeboy skrev:Vill din kompis flytta så finns det överallt. hittat hur många som helst och kunnat få dom flesta men jag är så lat så jag orkar inte beställa uppkörning
http://platsbanken.ams.se/yrke/20030/800000,1.html
Zeb_Macahan skrev:box delivery... sveriges grönaste och nordens största budföretag borde väl behöva nånn. står man ut i att sitta i en sån här bil så...
![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:box delivery... sveriges grönaste och nordens största budföretag borde väl behöva nånn. står man ut i att sitta i en sån här bil så...
![]()
//jaG
Mcbudet skrev:gissa vem som VÄGRAR att måla budhojen i dom färgerna!!!
nöjd med min som den är!
watson skrev:Aja... Nu ser ju inte alla boxbilar ut sådär... Det finns vita oxå, men med den nya loggan så skäms man ju i vicket fall...![]()
@BB: Bara att ringa till Box! De brukar behöva folk, speciellt en av "cheferna" som sparkar sin personal till höger och vänster.... (Frågan är om man vill köra för honom?!)
/FW
watson skrev:Men... Det är ni väl inte tvungna att göra eller?! Det har väll bara varit snack om lådan vad jag hört...
/FW
Mcbudet skrev:tvungna!?!? man får inte leka med budhojen eller enligt kontoret!
det är snack om både kläder och låda....
watson skrev:Fn då.... Då kommer det bli omöjligt att snacka ur Johan att han ska börja buda igen... Kawagrönt och så gillar han de nya kläderna....![]()
![]()
/FW
Mcbudet skrev:hehe se då till att han opererar bort den stora magneten han måste ha svalt då slipper han dras till stora metallföremål i trafiken...![]()
pini skrev:okej kan ju lika gärna dra upp att ja också söker nytt jobb som chaufför har c e
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |