fan, trodde jag var ensam. Tänkte skapa en liknande tråd... men men..foppa skrev:Fa..n vad trött man är nu, många timmar kvar tills man får åka hem å sova...
Släng in lite fina surf tipps så jag har att göra.
hållundan skrev:fan, trodde jag var ensam. Tänkte skapa en liknande tråd... men men..
Vad jobbar du med? Själv sitter jag på SKF å spanar på ett gäng maskiner som funkar bra... Alltså inte ett piss att göra... Jobbat från 18:48, ska jobba till 06:00... Ball.
hållundan skrev:Grejen är ju den att jag pluggar oxå. På veckodagarna... Är bara hemma på besök i götet å jobbar lite extra...
foppa skrev:jobbar som syrra på en rätts-psykiatrisk avdelning i huddinge... ni?
Jag ska bli utvecklingsingenjör. Ska förhoppningsvis tjäna de tok-goa pengarna jag får nu sen när jag är klar. Genom att jobba dagtid. Det är tanken.d1ce skrev:hatar skiten... önskar att jag hoppat över detta och skaffat mig ett jobb istället! ånger ånger... men nu med skulder osv kan man ju inte geuppppp
vad ska herrn bli när han blir stor då?
//@
d1ce skrev:Då jag jobbar natt brottas jag med bankrånare, misshandlare, mördare, fyllpruttar och allmänt sjuka människor i häktet... Ganska annorlunda upplevelse för den som inte är riktigt van.
//@
hållundan skrev:Jag ska bli utvecklingsingenjör. Ska förhoppningsvis tjäna de tok-goa pengarna jag får nu sen när jag är klar. Genom att jobba dagtid. Det är tanken.
Hmmm. Plugga är gay. Fast sköj ibland. Men jobbigt för det mesta...
Kan egentligen sammanfattas såhär.
http://www.alienbase.com/result.las...lj_storlek_index&-SortOrder=ascending&-Search
/hd
Edit: Va ska du bli när du är klar?
foppa skrev:Dom ni inte orkar med skickar ni till mig... fick 2 från norrtälje i veckan...
d1ce skrev:Heh, vill du har mer så kan jag peppa mina chefer att skicka fler till dig? Kan ju skicka med en lapp och "att" dem till dig
//@
foppa skrev:dom är välkomna efter 07:00, för då stämplar jag ut... vill ha en lugn natt...