Jobbig investering *GARV*

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Citat från Bikt.se:

"Våren 2000 Köpte jag 300 st Framtidsfabriken Aktier för 2000 kr st. Efter att aktien dalat ca 5 % fick jag ett nervöst sammanbrott och misshandlat min mäklare. Jag åkte in i kurran och kom ut i sommras. Då jag nästan glömt bort min Investering i Börsens RollsRoyce - Börsraketen Framfab som bara kunde gå uppåt blev jag lite besviken när jag fick se att Aktierna var värda ca 30 öre styck nu......"

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
"En gång när jag var typ 20 så välte jag och några polare en mercedes så den låg på taket. Det var ju lite dumt inser jag nu, för den blev rätt illa tilltygad..."

:kocko

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Detta är dagens garv, så jäääävla kyligt gjort!

"Vi skulle ställa anonyma frågor om sex på psykologin där min förra tjej och nästan alla hennes kompisar går. Alla andra killarna i gruppen är miffon och öppet oskulder. Min "anonyma" fråga var: min erfarenhet säger att tjejer gillar analsex. Men de vill inte stå för det. Varför skäms de? Alla fattade direkt vem ställt frågan och följdaktligen vem tjejen var."

:rofl

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...