Går o leva i norge med , men visst familj o vissa vænner ser man ju mindre av.Vill inte flytta, allt jag lever för finns ju här i krokarna... Men tack ändå för tipset
Går o leva i norge med , men visst familj o vissa vænner ser man ju mindre av.Vill inte flytta, allt jag lever för finns ju här i krokarna... Men tack ändå för tipset
Vill inte flytta, allt jag lever för finns ju här i krokarna... Men tack ändå för tipset
Jo, säkert. Men så som de uttrycker det: "säljer man tio maskiner så tjänar du 50 000 kr!" så känns det lite som en bluff, för inte fan säljer man tio såna maskiner när de kostar 32 000 styck!
Jo, jag var dum och blev desperat... Jag inser det... Men vafan, jag vill ha ett jobb ju!
Det är ju typ så jag gör... Har alltid med mig ett antal ex av mitt CV och frågar i nästan varje butik/fabrik jag går in i om det finns nåt jobb till mig och om jag får lämna fram mitt CV. Jag har fått lämna på ett par ställen, men ingen hör av sig tillbaka och bokar intervjuer eller någonting... Men men, det är väl bara att fortsätta antar jag... Någon gång måste det ju lossna.
Jag är absolut inte kräsen när jag söker, jag tar vad jag får. Det enda jag kräver är garanterade pengar och ett vettigt jobb/lön-förhållande (med vettigt menas att jag inte vill tjäna typ 10 spänn i timmen, det får allt vara en riktig lön).
Jepp, ser lika illa ut där... Fan då, nu när jag äntligen trodde att jag började komma någonvart
Verkar ju skitbra!
[YOUTUBE-ID]ay4a11pQZ6o[/YOUTUBE-ID]
I kommentarerna till klippet
elmarielito80 (2 dagar sedan)
I knew a girl who worked 4 Kirby vacuum for 3 years, and I remember one day, with tears in her eyes her telling me "Kirby Vacs has changed my life". She told me how much she made in those 3 years and let's say it was well over 10 million. She owns a yacht and two homes. Went 2 the carribean 8 times.
Sweet
Ja det e väl in sådana fall ägaren till företaget.
Undra varför hon IGENTLIGEN grät, de va väl pga skuldkänslorna över att ha lurat så många pensionärer och liknande under tre år
Jag har dessutom en bekant som är väldigt "lättlurad" då han tror att det ska gå att tjäna snabba stålar utan någon vidare insats. En sån som går på alla pyramidspel som finns.
Han krängde nåt jävla bantningspreparat ett tag och sen var det kaffemaskiner och nu är det hälsoprodukter igen tror jag.
Han har tjatat om att få visa det för mig och hur pengar man tjänar etc. Jag har hela tiden sagt att den dag han visar mig ett kontoutdrag där det står svart på vitt att han har fått mycket pengar så ska jag gå på en visning. Har inte hört något än.
Jag sa dessutom att han skulle söka för att få sälja Kirby på fritiden i samma veva som min andra kompis hade gått på bluffen, jag skulle inte bli förvånad om han stod utanför dörren en dag för att kränga dammsugare
Bittra ord
Går o leva i norge med , men visst familj o vissa vænner ser man ju mindre av.
Kliv in på www.monster.se och regga dig även där. Då får du intressanta jobb mailade till dig. Funkar kanot.
Men företaget du hänvisar till i början är ju givet en bluff.. Jag har själv börjat inom TM och det är ett OK arbete till man hittar något annat. Eftersom telemarketing företag har rätt stor omsättning på personal så kan du ju även googla Telemarketing + Lund och skicka lite spontanansökningar om företaget ser bra ut. Har du bara lite säljerfarenhet så är sannolikheten stor att du får komma på intervju.
Men håll dig för fan borta från tm företag som vill att du skall sitta hemma med egen telefon. Snacka om utnyttjande!
Min tvättid börjar om 10 min. Erbjuder 10.-/timman mot att du tar hand om skiten.
Ett tips med att knata runt och sälja sig själv är att du måste prata med rätt person och under rätt tid. Morgon/förmiddag= inleveranser, lunch =nono, em=helt ok, eller möjligen innan lunchstormen.
Såg att Indumenti sökte någon form av personal, klädbutiken bredvid gamla apoteket nere i stan.
Det tror jag säkert, men resten... Alla polare, alla hobbyer och aktivitet, allt jag gör finns ju här... Så nej, det får nog gå ett tag till inna Norge blir intressant. Men tack ändå
Tack för tipset, ska kolla
Tack så mycket för tips och råd, uppskattas enormt!
För 50 kr i timmen (där även väntetiden mellan inlägg och urtagning av tvätt är avlönad) så gör jag det
Tack ska du ha, bra tips! Ska kolla indumenti också!
För 50 kr i timmen (där även väntetiden mellan inlägg och urtagning av tvätt är avlönad) så gör jag det
Tack ska du ha, bra tips! Ska kolla indumenti också!
Jodu jeflar...
Den som öppnade den dära hojfirman i Valskog, ActionSport
Hade även en bisyssla att vara längst upp i toppen på "Natures own" (bondfångeri verksamhet med blaskprodukter),
pyramidspelsförsäljning.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |