Joe BAR TEAM

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Har de tre svenska versionerna av denna underbara serie.
Ser nu på den officiella sidan att det finns två versioner till 4 & 5.. vart kan man hitta dessa på svenska?

Skulle även behöva beställa en ny upplaga av den första.

En serie man inte kan vara utan!
http://www.joe-bar-team.com/anim.html

//Boije

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Boije skrev:
Har de tre svenska versionerna av denna underbara serie.
Ser nu på den officiella sidan att det finns två versioner till 4 & 5.. vart kan man hitta dessa på svenska?

Skulle även behöva beställa en ny upplaga av den första.

En serie man inte kan vara utan!
http://www.joe-bar-team.com/anim.html

//Boije

tror ikke 4&5 er gitt ut på svensk ennå. nr. 5 kom ut på fransk nå nylig, du må nok vente leeenge på den. Jeg har 1-4 på italiensk.

kjøp de mens du venter....

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Azzurro skrev:
tror ikke 4&5 er gitt ut på svensk ennå. nr. 5 kom ut på fransk nå nylig, du må nok vente leeenge på den. Jeg har 1-4 på italiensk.

kjøp de mens du venter....

Ser det finns nån box, men troligtvis får vi aldrig se den här. :mad:

Går ju beställa på franska men det är ju inget språk jag behäskar enns med hjälp. :rolleyes: Ingen höjdare på italienska heller. :huvet

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Boije skrev:
Ser det finns nån box, men troligtvis får vi aldrig se den här. :mad:

Går ju beställa på franska men det är ju inget språk jag behäskar enns med hjälp. :rolleyes: Ingen höjdare på italienska heller. :huvet

kommer nok aldrig til sverige nei...

Det som er tragisk er att bare nummer 1 er gitt ut å engelsk, så du må vente flere år på engelskspråklig 4&5 også....

Ta en språk-kurs og kjøpe fransk el. italiensk....

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Var!?

Tjena! Kan tyvärr inte hjälpa till med att hitta det du söker, men du kanske kan hjälpa mig! Var har du köpt Joe Bar Team på svenska!? Har letat som en galning efter dessa böcker! Vore evigt tacksam om du ville dela med dig av din stora vishet o mästare!! :Bugar

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Jag beställde 2 & 3:an från BIKE, ser att bara nr 3 finns att köpa nu, nr 1 köpte jag på Åhlens för en gäng år sen.

luka skrev:
Tjena! Kan tyvärr inte hjälpa till med att hitta det du söker, men du kanske kan hjälpa mig! Var har du köpt Joe Bar Team på svenska!? Har letat som en galning efter dessa böcker! Vore evigt tacksam om du ville dela med dig av din stora vishet o mästare!! :Bugar

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Verkar ju inte bättre... Får bli en bandkurs på franska då, eftersom nu Joe BAR team kommer från eiffeltornlandet.

Azzurro skrev:
kommer nok aldrig til sverige nei...

Det som er tragisk er att bare nummer 1 er gitt ut å engelsk, så du må vente flere år på engelskspråklig 4&5 også....

Ta en språk-kurs og kjøpe fransk el. italiensk....

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Skickade ett mail till Bike och frågade om de hade några ex kvar av Joe bar team, svaret jag fick var:
"Hej,
Det var mcnytt som hade serien och det är också vår tidning och tyvärr har vi inte kvar något ex av vare sig nummer 1 eller 2."

Frågade även om de skulle köpa rättigheterna till 4 & 5 men fick inget svar på det.

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Gör som jag och leta begagnat.

Hittade nr 1 & 2 på http://www.seriecentrum.com/ för ynka 20:- styck. Beställde i söndags och de låg på tröskeln när jag kom hem i fredags.
Men det var visst de två de hade för nu är det tomt i rutan.

Och jag säljer dem inte! :D

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...