JOFAMA grym service

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Mölndal
Hoj
12 cb1000R
Köpte ett par Lindstrand taal byxor för 4 år sedan.
Använde dem en månad cirkus sedan sålde jag mc'n och la byxorna i garderoben.
Köpte nu i år mc igen och drog fram mina byxor.
Efter lite användande så började de spricka i sidorna i själva tyget så fickorna "ramlade" ut.
Tog kontakt med Jofama och skickade bilder på mina byxor.
De vidhöll att de hade garanti i 2 år mot uppvisat kvitto, men skulle givetvis försöka hjälpa till ändå.
De bad mig skicka in byxorna så att de kunde ta en titt på dem.
Skickade in dem och 2 dagar senare blev jag uppringd av en kille på Jofama som berättade att de bytte in mina byxor mot ett par helt nya av den senaste kollektionen.
Dagen efter samtalet hämtade jag mina byxor på posten.
Blev överlycklig, tänkte att de max skulle hjälpa till med att laga mina gamla eller ge mig ett lite lägre pris på ett par nya.
Så tack som fan för god service jofama kommer definitivt handla era produkter i framtiden.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Flott! Kul att höra, själv lämna jag in telefonen på rep. idag efter en månads sparsamt användande.. förväntar mig fiasko som vanligt när det kommer till detta. Tur att den var gratis...
 
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Top