Köpte ett par Lindstrand taal byxor för 4 år sedan.
Använde dem en månad cirkus sedan sålde jag mc'n och la byxorna i garderoben.
Köpte nu i år mc igen och drog fram mina byxor.
Efter lite användande så började de spricka i sidorna i själva tyget så fickorna "ramlade" ut.
Tog kontakt med Jofama och skickade bilder på mina byxor.
De vidhöll att de hade garanti i 2 år mot uppvisat kvitto, men skulle givetvis försöka hjälpa till ändå.
De bad mig skicka in byxorna så att de kunde ta en titt på dem.
Skickade in dem och 2 dagar senare blev jag uppringd av en kille på Jofama som berättade att de bytte in mina byxor mot ett par helt nya av den senaste kollektionen.
Dagen efter samtalet hämtade jag mina byxor på posten.
Blev överlycklig, tänkte att de max skulle hjälpa till med att laga mina gamla eller ge mig ett lite lägre pris på ett par nya.
Så tack som fan för god service jofama kommer definitivt handla era produkter i framtiden.
Använde dem en månad cirkus sedan sålde jag mc'n och la byxorna i garderoben.
Köpte nu i år mc igen och drog fram mina byxor.
Efter lite användande så började de spricka i sidorna i själva tyget så fickorna "ramlade" ut.
Tog kontakt med Jofama och skickade bilder på mina byxor.
De vidhöll att de hade garanti i 2 år mot uppvisat kvitto, men skulle givetvis försöka hjälpa till ändå.
De bad mig skicka in byxorna så att de kunde ta en titt på dem.
Skickade in dem och 2 dagar senare blev jag uppringd av en kille på Jofama som berättade att de bytte in mina byxor mot ett par helt nya av den senaste kollektionen.
Dagen efter samtalet hämtade jag mina byxor på posten.
Blev överlycklig, tänkte att de max skulle hjälpa till med att laga mina gamla eller ge mig ett lite lägre pris på ett par nya.
Så tack som fan för god service jofama kommer definitivt handla era produkter i framtiden.