Juldagen!

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
nu är det snart fest, här i std är det tradition att festa på juldagen och jag undrar om det är lika mkt tradition i övriga sverige?

Och sedan undrar jag om ni har ngt tips på vad man kan blanda med jäger?
redbull vat jag och JA jag ska dricka den ren men det kan ju va kul att testa med någon blandning

GOD JUL på er alla :hej

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Ja idag blire partajj.

Jägermeister dricker man väl som det är? :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Har nog aldrig festat under merllandagarna. vet ej var det kan va fest här :va

Orka hålla på? Julen e precis över o nu ska man ju bara städa undan o koppla av.....

Robbano

Robbano
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ingen...
:yoparty :) Jäger med Apelsin juice = Mumma! du måste prova....
Fest är det här nere också, om man nu orkar..... SKidresa följande dag är hindret detta året....

Ha de så trevligt! :yoparty

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
R1100S o R1200GS
Jarle skrev:
nu är det snart fest, här i std är det tradition att festa på juldagen och jag undrar om det är lika mkt tradition i övriga sverige?

redbull vat jag och JA jag ska dricka den ren men det kan ju va kul att testa med någon blandning

Ooooj :fyllisar
FAN, vilket ös det är här... :lol
Blanda med jäger..? Prova med cola, det brukar fixa det värsta.. :kär

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Ja det var tänkt så. Men folk skyller bara på flickvänner, förkylningar och en massa annan smörja såhär efter jul :4skrika

*Ser fram emot nyår istället*

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag drack Jäger förra lördan. Så jävla cool bar - Bear Ski Lodge i New York. Det var som att vara i alperna bara man gick in genom dörren. Skidor och snöskor på väggarna. Träpanel på väggarna och nån eldstad här och där + lite uppstoppade djur överallt. De hade en specialkylare för Jäger så den var alltid perfekt iskall.

Jaja - jag läste nåt wacko recept som jag ska testa nån gång. White Christmas - börja med att lägga en "breathstrip" på tungan, när den har smät så drar du i dig ett skott Jäger och sen ska man tydligen jaga ner allt med 7up eller Sprite. Låter som att det skulle kunna vara nåt!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Här istan går allt och alla ut.... men jag ska partaja ute i mcklubben, en flaska Lauders ska ner :fyllisar

Tror inte jag kommer ta mig in till stan heller... det är inte värt det, osså är det FÖR mycket folk, så det enda man får göra är att stå i kö :näsblod

En arbetskamrat till mig påstår att Mörk rom och Trocadero ska vara gott.... jag tvivlar, nån som provat? :3freak

Therudeboy

Guest
Jarle skrev:

På tal om strömstad så suger den staden att köra, ni hade ju enkel riktat till höger och vänster. Som tur väl var så va det mörk när man körde där så ingen såg ens misstag :)

Mingves

Guest
Mitt usla as till jobbarkompis och jag hade planerat sedan 1 månad tillbaka att partaja idag. Snackade med han 23 o 24 om partaj och jajjamensan det skulle vi allt. Idag har jag inte hört från det fånet. Och han svarar inte på mobilen. Sicken dj-la kompis :(
Hade jag vetat han skulle mesa hade jag hittat på annat med nån annan.

Edit:

Nu ringde den skojaren, hade lämnat mobilen hemma.....

///M

Last edited:
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife