Steffo K
3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Härligt! Det här är kul att följa!
Det är den sämsta sorten av skruvskalle. De fylls med skit, obekväma verktyg, lite kontaktytor mot verktygen gör att de dras runda. Sitter de fast är det bara att dra tills det blir runt hål trots bra verktyg. Stjärna, spår, sexkant alla är bättre och sexkantskallen är min favorit. Dessa tre varianter går i stort sett alltid att undvika att dra sönder skallarna på med hjälp av bra verktyg eller teknik. Och tro mig då jag har just teknik, plockar isär ett och annat vrak varje år och anser mig ha testa de flesta tricken. Senast idag användes svets för att få bort en ren och fin insex M6 skruv.varför avsky insexskruv, gissar bytta pga Japansk 4-kant mejsel saknats.
Ja bytte till insex på båda förgasarna på Harleyn. CV och Mikuni vid olika tillfällen. Var ett helvete med skruvar som satt sig. Det var spårskruv. Där funka insex bra??Det är den sämsta sorten av skruvskalle. De fylls med skit, obekväma verktyg, lite kontaktytor mot verktygen gör att de dras runda. Sitter de fast är det bara att dra tills det blir runt hål trots bra verktyg. Stjärna, spår, sexkant alla är bättre och sexkantskallen är min favorit. Dessa tre varianter går i stort sett alltid att undvika att dra sönder skallarna på med hjälp av bra verktyg eller teknik. Och tro mig då jag har just teknik, plockar isär ett och annat vrak varje år och anser mig ha testa de flesta tricken. Senast idag användes svets för att få bort en ren och fin insex M6 skruv.
Om jag tar bort skivorna på en Yamaha blir jag glad om åtminstone hälften av skruvarna lossar utan hjälp av huggmejsel och hammare, grov ventilpasta kan hjälpa till men sällan och den brukar inte komma fram förrän den första har blivit rund i hålet. Att använda mutterknackare för att demontera utan att lossa manuellt först är inte en bra idé heller. Jag skulle kunna fortsätta spy galla över insex länge till men ger mig nu.
Det här med julkalender är faktiskt Paulas idé, jag får slava och hon filmar ett par minuter.Paula verkar vara ett under av tålamod, det skall sägas. Tackom!
Rimligt.Det här med julkalender är faktiskt Paulas idé, jag får slava och hon filmar ett par minuter.
Bet ihop, tog besvikelsen, och anmälde mig till MC-veteranerna !Kathastrof!! Ur led är julen.
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.m.youtube.com
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|