Den såg ju fin ut!Bandit skrev:En sån här fick jag av tomten
Olof Eriksson skrev:Sån här fick jag av tomtens lilla hjälpare...
Få se nu om någon kan gissa vad det är! (tyvärr har jag inte fått hem den än, men hoppas kunna montera den innan veckans slut)
Haha japp, för att fira att man blitt lika gammal som RJ (över 20 blir man inte äldre right?) så har jag skaffat mig ett sånt där gamm-gubbe-redskap som slirar kopplingen när man motorbromsarHonken skrev:Ser ut som nåt sånt där handikapptillbehör typ automatkoppling
Jag önskar jag kunde säga att nu har jag blivit lika ung som Olle...Olof Eriksson skrev:Haha japp, för att fira att man blitt lika gammal som RJ (över 20 blir man inte äldre right?)
Svart liten tjejhoj, innebär det R6? Jag tänkte eftersom jag haft en sån... ;DRJ skrev:Jag önskar jag kunde säga att nu har jag blivit lika ung som Olle...
Men tyvärr kan man ju inte fylla bakåt.
Kanske är en sådan där slira kopplingen grunka åldersrelaterat sitter nämligen på nyhojen som jag har beställt...
RJ skrev:Den såg ju fin ut!
Nu har tomten gått så när kan vi köra på Sörfors International raceway igen? Jag är sugen!
Fasen så har jag aldrig tänkt, fast nu när du säger det så...Olof Eriksson skrev:Svart liten tjejhoj, innebär det R6? Jag tänkte eftersom jag haft en sån... ;D
Låter bra!Honken skrev:Jo körning blir det! Ska bara få ihop hojen och ev. låna en bandvagn och kladda ihop banan lite i veckan!
Välkommen i "moppeklubben"! Ser ju bara bra ut. Grattis grattisBandit skrev:En sån här fick jag av tomten
Ouroboros skrev:
Mell skrev:Tomte va rätta ordet.... Hihi!
Själv sitter jag med en lapp och ett telnr som jag inte törs ringa. Kan bli dyrt.
Men akra helsystem sitter på....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |