Nu börjar det närma sig julklappsbestyr igen... Pappa (62 år, friskus, utbildar brandmän på Sandö), brorsan (34 år, officer på P4), mormor, moster och lite annat löst folk ska ha paket. Vad ska ni köpa till era släktingar? Kom ned tips!!!
Mrs. Laphroaig skrev:2630089Pappa: Chokladask med spritfylld choklad, whiskeyost och presentkort på klippning
prulle skrev:2630094Antar att det är en pik mot honom
Bra tips annars, funtar på ge fars gubben en flaska whisky bara för att se reaktionen hos min mor
En bra affär för sista minuten köp är designtorget.
Mrs. Laphroaig skrev:2630101Whiskey brukar alltid uppskattas enligt min erfarenhet iallafall, inte bara whiskey för den delen, sprit i allmänhet![]()
Okej hehe känner igen det där..Mrs. Laphroaig skrev:2630101Mitt i prickHan går sällan å klipper sig, drar ut på det så länge det går "för det är ju SÅ dyrt å klippa sig", med ett presentkort har han ingen ursäkt längre
![]()
Whiskey brukar alltid uppskattas enligt min erfarenhet iallafall, inte bara whiskey för den delen, sprit i allmänhet![]()
Cat skrev:2630124Hehe..lite kul faktiskt med tanke på ditt nick!![]()
prulle skrev:2630132Okej hehe känner igen det där..
Jo men det komiska i samanhanget är min ringa ålder på 17 år så det kanske inte är lämpligaste, han skulle tacka men mor skulle nog inte bli så överlycklig.. Får nog köpa honom en hårtrimmer som jag kan låna istället.
Vem sa att jag inte kan göra det med whiskyn?Mrs. Laphroaig skrev:2630135Jajemen! Whiskey o sprit e fina grejer
Det är rätt. köp julklappar du själv kan låna sen![]()
prulle skrev:2630145Vem sa att jag inte kan göra det med whiskyn?.
Men något tips på vad man ska hitta på till mor?
Inte för att vara taskig men hon är verkligen skit tråkig, vill ha en katt almmenaka som dom sista 10 åren.. Vist ska hon få den men vad mer?
Usch vilka förväntas man ge klappar till som 17 åring? Ingen som hällst lust att ge till hela släkten direkt, då dom föra julen gick ihop å köpte en batteri laddare till mig, frågan är bara vad jag skulle med den till?
haha det första är lockande men kommer missuppfatas, men presentkort va bra för hon unnar sig aldrig nya kläder annars.Mrs. Laphroaig skrev:2630161ge till mamma, pappa, syskon och ev. flickvän. dä räcker![]()
tips till tråkiga mamma.. tja den där kattalmenackan skulle ju kunna livas upp till att istället vara almenacka med fina grabbar i![]()
Presentkort på Kappahl, Lindex etc så kan hon köpa vad hon vill ha och slipper ev. bytesaffärer. Chokladask om hon gillar sånt.
Skriver hon brev till folk så kan du ju köpa nått fint brevpapper å lite pennor, korsordstidning om hon pysslar med sånt, bok om krukväxter om hon gillar sånt.. ja kan hålla på i evigheter![]()
jag kan eventuelt köpa din gammla till sommaren duger det?AndreasNo skrev:2630162Okey alla på SH.
Ba så ni vet så önskar jag mig en lägenhet i Linköping eller Örebro i julklapp, så om ni har nån fin sådan som ni vill bli av med så finns jag här o kan ta över den![]()
prulle skrev:2630163haha det första är lockande men kommer missuppfatas, men presentkort va bra för hon unnar sig aldrig nya kläder annars.
TACK!
jag kan eventuelt köpa din gammla till sommaren duger det?![]()
prulle skrev:2630163haha det första är lockande men kommer missuppfatas, men presentkort va bra för hon unnar sig aldrig nya kläder annars.
TACK!
Okej du bad om det, syrran är 35 år har 3 ungar jag har ingen som hällst anning om vad hon har för intresen.Mrs. Laphroaig skrev:2630169Så lite så, skrik om du vill ha mer hjälp. det här var skoj
![]()
TACK!
Haha skulle man nästan anordna.AndreasNo skrev:2630168Hon kan få en promenad i morsans dressroom så kärringen blir av me lite av förra månadens kläder![]()
![]()
nope och ett helt gäng av mina kurser avslutas till sommaren plus att jag kan läsa upp mina pinsamma ign tillsdess så det låter perfa.AndreasNo skrev:2630171Kan du nog säkert få göra... jag hoppas verkligen jag letar köpare lagom tills dess...så mkt bättre lägenhet tror ja ärligt inte du får tag på, skulle va nån runt samma område förstås...
prulle skrev:2630172Haha skulle man nästan anordna.
prulle skrev:2630170Okej du bad om det, syrran är 35 år har 3 ungar jag har ingen som hällst anning om vad hon har för intresen.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |