Justice

RED DEVIL

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
mm
En liten jämförelse,tjejer ringer gratis på sk dejtlinjer, killar betalar vet ej xakt9-19kr min,tjejer åker tjejtaxa på många taxibolag,billigare försäkring,gratis på entre på krogar,mm,mm sen gnäller några feminister om dittan o dattan,högre löner till kvinnorna som gör samma jobb som männen,varför då? när det kostar mindre för dom att leva,snart får väl tjejerna tanka billigare oxå?
jo visst vi lever i ett samhälle som är rättvis,My ass.
Leve länge kirurgerna som utför könsbyte.
RD

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
thompa skrev:
En liten poäng där faktiskt...

en patetisk poäng isf
och väldigt OT
Nördvarning på den här tråden!

Last edited:

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Liten poäng? Det är OFTA billigare för tjejer. Många "killprylar" gör tjejer för halva priset. Om jag börjar rida, får jag det billigare? NÄ. Balett? NÄ.. fyfan säger jag.. så kommer femenisterna å hackar hela jävla tiden om ditten och datten. Blir så jävla less.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Detta kan bli en intressant tråd. :rofl

Btw, jag håller med er. Män utsätts för mer könsdiskriminering i vardagslivet än vad kvinnor gör, men det uppmärksammas inte.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Iofs så tycker jag att det där med tjejtaxa är helt okej. Jag ser hellre att min flickvän kan åka billigare taxi hem från krogen än att hon ska behöva gå ensam och riskera att bli utsatt för både det ena och det andra av nån hjärnskadad idiot som inte vet skillnaden på ja och nej.

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
RED DEVIL skrev:
En liten jämförelse,tjejer ringer gratis på sk dejtlinjer, killar betalar vet ej xakt9-19kr min,tjejer åker tjejtaxa på många taxibolag,billigare försäkring,gratis på entre på krogar,mm,mm sen gnäller några feminister om dittan o dattan,högre löner till kvinnorna som gör samma jobb som männen,varför då? när det kostar mindre för dom att leva,snart får väl tjejerna tanka billigare oxå?
Leve länge kirurgerna som utför könsbyte.
RD

du glömde oxå att dem betalar mkt mindre i MC försäkring :huvet

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
RED DEVIL skrev:

RD

AMEN! :lol

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
För o inte snacka om ute livet o dejting!! ...vem bjuder vem på groggar/drinkar det är ingen konst för en tjej att gå ut pank o komma hem full o glad (svårare om hon ser ut som en påse nötter iof = många feminister)
På restaurang vem pröjsar?
Taxi hit eller dit vem........

suck ja...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...