Jag kanske dyker upp faktiskt det är en bit att åka men äh. Kommer då eventuellt tyvärr inte i korrekt mundering... saknar par byxor och har inget helställ men annars korrekt... fan skämmigt men har inte alla stålar i världen för att fullkitta mig ännu. Har goretex men det kommer nog se helt bananas ut.Då hakar du på imorgon och lär känna lite trevliga, goa hojåkare i dina trakter Jo, vacker hoj du köpt förutom färgen som borde varit röd/svart. Men tycke och smak är olika... Go kväll på sig
Hans åkgäng har hundar i ryggsäcken så det fångar nog uppmärksamheten före digJag kanske dyker upp faktiskt det är en bit att åka men äh. Kommer då eventuellt tyvärr inte i korrekt mundering... saknar par byxor och har inget helställ men annars korrekt... fan skämmigt men har inte alla stålar i världen för att fullkitta mig ännu. Har goretex men det kommer nog se helt bananas ut.
Hahah... now we talking!Mycket fin hoj och billig I inköp. Blir det turbokit senare från Australiensarna?
130 häst på bakhjulet på typ omoddad motor.
Då kör jag förbi och låtsas som inget häntHans åkgäng har hundar i ryggsäcken så det fångar nog uppmärksamheten före dig
Jag tror ff inte på detta. Att du skaffat hoj, ja. Dyker du upp ska det bli intressant att få höra på vad. Lär väl hamna i någon/några trådar.Då kör jag förbi och låtsas som inget hänt
Tror på vad? Tror du kokat ihop något från ingenting en rubrik på tråd var ju för skoja lite.Jag tror ff inte på detta. Att du skaffat hoj, ja. Dyker du upp ska det bli intressant att få höra på vad. Lär väl hamna i någon/några trådar.
Det här med newbiefrågor o allt. Det luktar fisk!
Åker du i denna grupp? Då kommer jag inte nädå min mage är lite sådär idag ... rip. Men åker nog en sväng efter lunch. Annars gärna en annan dag! Så får du ställa alla frågor!Jag tror ff inte på detta. Att du skaffat hoj, ja. Dyker du upp ska det bli intressant att få höra på vad. Lär väl hamna i någon/några trådar.
Det här med newbiefrågor o allt. Det luktar fisk!
Nej, bor inte i den landsänden.Åker du i denna grupp? Då kommer jag inte nädå min mage är lite sådär idag ... rip. Men åker nog en sväng efter lunch. Annars gärna en annan dag! Så får du ställa alla frågor!
Åtminstone så är det inget besiktningen slår ner på enligt de som jag har pratat med och jag har inte heller hört talas om anmärkning på väg (sagt av en som inte har orkat pilla bort sin egen reflex ännu).Helfordonsgodkänd. Det blir snutjagen DireCkt.
Ifall jag var otydlig. Första tycket handlade om den här reflexenÅtminstone så är det inget besiktningen slår ner på enligt de som jag har pratat med och jag har inte heller hört talas om anmärkning på väg (sagt av en som inte har orkat pilla bort sin egen reflex ännu).
Den här brukar jag göra av med fort dock och det är inte heller några problem så länge man har kvar röd reflex bakåt
View attachment 501308
Va, ärunte klok? Tar man bort den där så syns man inte och blir därmed påkörd omgående.Ifall jag var otydlig. Första tycket handlade om den här reflexen
View attachment 501309
Det var ett skämt.Åtminstone så är det inget besiktningen slår ner på enligt de som jag har pratat med och jag har inte heller hört talas om anmärkning på väg (sagt av en som inte har orkat pilla bort sin egen reflex ännu).
Den här brukar jag göra av med fort dock och det är inte heller några problem så länge man har kvar röd reflex bakåt
View attachment 501308
Den måste röra på sig med 120-130 häst och med den vikten.Hahah... now we talking!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|