mojs skrev:Tjenare jag skulle vilja ha eller köpa en sån här kåpa över passagerar sitsen. är det nån som har någon sådan den vill göra sig av med.
Vore väldigt tacksam, kanske nån vet vart man kan köpa en ny. Hondas lokala återförsäljare säljer inga.
Messiah skrev:jo jag har en du kan få köpa, visserligen svart
Och det säger du nu, letade med ljus och lykta efter en till min under den tiden jag hade den och då tycktes ingen ha en att sälja.Messiah skrev:jo jag har en du kan få köpa, visserligen svart
gammelfarfar skrev:Vad ska man med dom till?
Då kan man ju inte skjutsa om man plötsligt skulle vilja det. Tänk en snygg brud vid vägkanten som har kommit bort och behöver skjuts hem Vad säger du då?
"Aa, vänta ska bara hem och skruva av det här locket, kommer tillbaka sen så kan du få åka"
Då går hon ju och tar självmord för fan! :kocko
Kör aldrig med min på iaf
mojs skrev:Tjenare jag skulle vilja ha eller köpa en sån här kåpa över passagerar sitsen. är det nån som har någon sådan den vill göra sig av med.
Vore väldigt tacksam, kanske nån vet vart man kan köpa en ny. Hondas lokala återförsäljare säljer inga.[/QUOTE
Fast nu är det inte cutsen, utan lilla locket överPadde skrev:Jag tror dom säljer cutsar även till äldre modellen i Tyskland.
gammelfarfar skrev:Fast nu är det inte cutsen, utan lilla locket över
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |